Jurgen schreef:ah loooool
afgang

Ok cool... wist niet dat de R109 ook van BBS wasJurgen schreef:Er staat SA BBS opGregBem schreef:Jurgen kan jij even kijken in je velgen of er 'BBS' staat geschreven in de boutjes zelf? (of mss iets anders...) thx!
Ja en al de slimmerikken zitten buiten natuurlijk met dit mooie weer...rem. schreef:wa een moeilijke vragen in dit mooie weekend
aa zitten die slimme mensen buiten, dan ben ik weg, beetje crusen, dacht al dat ik ni op mijn plaats zat hier binnen ...GregBem schreef:Ja en al de slimmerikken zitten buiten natuurlijk met dit mooie weer...rem. schreef:wa een moeilijke vragen in dit mooie weekend
215mm (de breedte) blijf het zelfde op 18" of 17"GregBem schreef:Iemand enig idee of...
Mijn band weer te breed gaat zijn als ik 215-40/17 neem tgo 205-45/17 (op een 7j wiel)
want ik raak nu iets teveel met mijne 225-35/18... en met 215-35/18 zou er geen probleem zijn... (op een 8j wiel)
DUS de vraag is, is een 215-35-18 breder dan een 215-40-17? omdat mss de band meer getrokken staat op een 7j wiel dan een 8j wiel?
Iemand slim genoeg om hierop te antwoorden?![]()
Onze sponsors