Wat een knurft zeg dat ie over je sticker begint te mouwen....had zeker niks anders te doen.....ben benieuwd wat de uitkomst van die case is
De MINI avonturen van iDarkDesign
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ha Rein,
Tjonge jonge! ze zijn weer lekker bezig bij het gilde der agenten
Hoe ver kan ie het zoeken?
Nog even en je mag ook geen volvo meer rijden want daar rijdt de politie ook in.... je zou dat als buitenlander maar weten
Toch tijd om maar eens blauwe lampen op je MINI te zetten
Tjonge jonge! ze zijn weer lekker bezig bij het gilde der agenten
Hoe ver kan ie het zoeken?
Nog even en je mag ook geen volvo meer rijden want daar rijdt de politie ook in.... je zou dat als buitenlander maar weten
Toch tijd om maar eens blauwe lampen op je MINI te zetten
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik zou best zo'n hippe nieuwe LED bar op het dak willen kunnen zetten. Niet waar je de politie nu mee rond ziet rijden, maar die hele nieuwe waar de polititie over een jaar of 10 pas mee rond gaat rijden. Dat is pas hip.
iDD
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
ik heb mijn vervangende spoiler binnen en ook het passagier-raam-in-één-keer-omhoog-plugje.
Volgende week lekker monteren!
iDD
Volgende week lekker monteren!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Weinig foto's?! Ossie, misschien moet je ff alle 125 pagina's doornemen. Foto's zat!
Veel foto's creeert hier alleen maar veel reacties. En dat maakt een topic onoverzichtelijk. En voor foto's moet je ook nog eens poetsen!
Von, ik zou heel graag een keer het AB cluppie (jij, Ida en ik) op de gevoelige plaat laten zetten door Wim bijvoorbeeld! Dan hebben we tenminste een paar echte foto's.
iDD
Veel foto's creeert hier alleen maar veel reacties. En dat maakt een topic onoverzichtelijk. En voor foto's moet je ook nog eens poetsen!
Von, ik zou heel graag een keer het AB cluppie (jij, Ida en ik) op de gevoelige plaat laten zetten door Wim bijvoorbeeld! Dan hebben we tenminste een paar echte foto's.
iDD
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Met genoegen.Yvon schreef:Name a date en ff bij Wim checken ;-)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
Hey goed idee! I am in!iDarkDesign schreef:Weinig foto's?! Ossie, misschien moet je ff alle 125 pagina's doornemen. Foto's zat!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Eerste berichten van Her Doktor Klaas:
- Kettingspanner overleden
- pulley vervangen
- Distributieketting ratelt
- schijven achter zijn op
iDD
- Kettingspanner overleden
- pulley vervangen