Greetz BigD
R53 PW JCW (OEM+)
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
maaruh ja errug cool!!!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
ha ha das leuk!!ossie1972 schreef:Ik noem ze gelakte rode nagels...voor in de open sloffen.![]()
Dik, dik, dik!![]()
Ossie
maaruh ja errug cool!!!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Heel mooi hoor dat setje remmen
maar euh... de schijven bestaan wel geperforeerd voor de R53 hoor... ik heb een setje verkocht voor dat setje remmen dat jij nu hebt... Alleen dacht ik dat die dat ik besteld heb, het laatste setje schijven was dat nog bij BMW AG te krijgen was... Ik zal morgen nogeens nakijken of ze nog bestaan!
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
@Dick... staat toch wel dik weer he...
Ik ben een beetje bang met die scoops dat het niet echt subtiel meer staat, maar tja.. als ik aan de JCW spoilert ga, denk dat zo een scoop dan ook wel kan..
Ik heb nog overwogen om voor Brembo (o.i.d.) geperforeerde schijven te gaan.. maar heeft dat nog enige meerwaarde (los van de looks) in combo met de JCW klauwen?
Ja graag.. als je daar nog ff naar zou kunnen kijken.. Indien nog te bestellen en hoeveel het zou kosten. Maar je zou ze dan dus appart moeten bestellen? Want deze schijven worden gewoon compleet geleverd met de remmen in een doos..GregBem schreef:Heel mooi hoor dat setje remmenmaar euh... de schijven bestaan wel geperforeerd voor de R53 hoor... ik heb een setje verkocht voor dat setje remmen dat jij nu hebt... Alleen dacht ik dat die dat ik besteld heb, het laatste setje schijven was dat nog bij BMW AG te krijgen was... Ik zal morgen nogeens nakijken of ze nog bestaan!
Ik heb nog overwogen om voor Brembo (o.i.d.) geperforeerde schijven te gaan.. maar heeft dat nog enige meerwaarde (los van de looks) in combo met de JCW klauwen?
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Geventileerde schijven koelt wat sneller dus minder snel last van fading.
Daarintegen slijten je remblokken ook sneller daardoor.
Maar het remt wel super! Als ik een andere auto zou kopen zou ook het eerste zijn dat ik zou vervangen; de remmen! Met JCW kan je rustig straat rijden idd. Met AP, Brembo of Tarox hoef je de 2 seconde regel niet echt meer in de gaten te houden
bij wijze van spreke natuurlijk!
iDD
Daarintegen slijten je remblokken ook sneller daardoor.
Maar het remt wel super! Als ik een andere auto zou kopen zou ook het eerste zijn dat ik zou vervangen; de remmen! Met JCW kan je rustig straat rijden idd. Met AP, Brembo of Tarox hoef je de 2 seconde regel niet echt meer in de gaten te houden
bij wijze van spreke natuurlijk!
iDD
- ducks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors