Bread & Butter Barca

Van alles over de 1ste generatie MINI.
CoenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Bread & Butter Barca

17 jul 2008, 16:49

Guys,

Begin july 5 dagen naar Barca geweest voor m'n werk ( wat een kl*te baan toch!? 8) ) We hadden daar een grote stand op de Bread & Butter ( lees: Denim Beurs )

Mini had daar ook een stand met een paar leuke clubmennekes...

Verder hadden ze een VIP Taxi service, was echt rlx!! ff bellen en dan stond ie in no-time voor je neus :wink:

Hieronder een paar foto's,

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Coen
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

17 jul 2008, 17:16

Wow.. jij hebt echt een klote baan.... wilikook, wilikook, wilikook... oftewel... die baan wil ik ook... :)
Gave Clubmans daar. Goed gedaan... ik ben zelf ook gek op dance...:)
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Marcel Always Open
Cabrio-King

17 jul 2008, 19:35

Die `Disco-Clubman` stond ook op Let's MINI!. Daar hadden ze wel wat meer werk van mogen maken om het wat leuker aan te kleden.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
CoenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 jul 2008, 17:57

mderijke schreef:Die `Disco-Clubman` stond ook op Let's MINI!. Daar hadden ze wel wat meer werk van mogen maken om het wat leuker aan te kleden.
Tja... Als je 't al eens gezien hebt snap ik je mening.. :D

't was voor mij de eerste keer dat ik ze zo zag, je kan je voorstellen dat ik er flink van onder de indruk was.. :mrgreen:

Groetjes!
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

30 mei 2009, 21:53

ns ff zoeken of het dit jaar weer in Barca is :D 8) Wie weet dit? Ragnar was jij ook niet eens geweest??

[web]http://www.minispace.com/de_de/projects ... nd-butter/[/web]

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
CoenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 jun 2009, 19:50

Hi Pretty!

De bread & butter is dit jaar in Berlijn...

Ik ben ook benieuwd, is een oude vliegbasis waar het dit jaar is! Even uit m'n hoofd gezegd is het 1,2 & 3 Juli.. Maar check voor de zekerheid even op de website!

Ben benieuwd of Mini weer sponsor is.. :D

Coen
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

01 jun 2009, 20:33

Berlijn is goed te doen! :D
CoenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

03 jun 2009, 22:07

Als ik nog bij Tommy had gezeten had ik wel iets voor jullie kunnen betekenen qua kaartjes ofzo maar ben afgelopen dinsdag begonnen bij JC Rags en kan denk ik niet wat doen voor jullie op dit moment :( Sorry...

Check ff de website! Je kan daar ook gewoon naar toe als "visitor" Dan kun je ook alle stands op!

Mochten jullie xtra info willen hebben let me know!

Coen
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

03 jun 2009, 22:51

Hey Coen gefeliciteerd met je nieuwe job, ook een leuk merk :D

Maaruh geen oude connecties meer bij Tommy ?? :lol: en anders idd maar als visitor. Bedankt voor de info! :wink:
CoenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 jun 2009, 20:56

Blont-007 schreef:Hey Coen gefeliciteerd met je nieuwe job, ook een leuk merk :D

Maaruh geen oude connecties meer bij Tommy ?? :lol: en anders idd maar als visitor. Bedankt voor de info! :wink:
Hi Blont,

Thanx! ben nu 3 dagen bezig en heb al het gevoel dat ik er maanden zit! Ik ga heel het concept voor JC Rags opzetten op retail gebied ( stores, windows, mannequins etc ) echt een hele dikke uitdaging dusss :mrgreen: :mrgreen:

Tuurlijk wel connecties maar dan krijg je " exhibitor " kaarten.. Hiermee kun je bij geen enkel merk de stand op. Ik zie alle stands altijd alleen maar van de buitenkant :( terwijl je als "visitor" gewoon alle stands van alle merken op kunt omdat die denken dat je geïnteresseerd bent om collectie te kopen...

Succes!
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 jun 2009, 13:12

Met exhibitor kaarten heb je zeker het probleem.. :| dan wordt je bij ieder merk van de stand gekicked. Dus probeer altijd visito kaarten te krijgen.. En kaarten voor een wilkelketen is helemaal de best.. want dan wil je misschien wel een nieuwe colllectie opnemen voor volgend jaar..) :mrgreen:
Ik weet niet of ik dit jaar tijd heb.. maar is de tijd er ga ik zekers weer zols ander jaren.. ;) veel te zien/doen/krijgen.. let op weinig slaap daar.. gaat 24 ur door daarzo..
CoenV schreef:
Blont-007 schreef:Hey Coen gefeliciteerd met je nieuwe job, ook een leuk merk :D

Hi Blont,

Thanx! ben nu 3 dagen bezig en heb al het gevoel dat ik er maanden zit! Ik ga heel het concept voor JC Rags opzetten op retail gebied ( stores, windows, mannequins etc ) echt een hele dikke uitdaging dusss :mrgreen: :mrgreen:

Tuurlijk wel connecties maar dan krijg je " exhibitor " kaarten.. Hiermee kun je bij geen enkel merk de stand op. Ik zie alle stands altijd alleen maar van de buitenkant :( terwijl je als "visitor" gewoon alle stands van alle merken op kunt omdat die denken dat je geïnteresseerd bent om collectie te kopen...

Succes!
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

05 jun 2009, 13:33

En waar kan ik die visito kaarten krijgen?? :lol
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 jun 2009, 15:09

geen idee :P

ida, je moet als visitor uitgenodigd worden door een van de bedrijven die op de B&B staan. als je een officiële brief hebt en je kunt aantonen da je er wat te zoeken hebt. (werkend voor een desbetreffend bedrijf die daar wat zou kunnen halen) dan kun je met 2 mensen naar binnen..

Hij is zoals eerder gemeld dichter bij huis.. 1t/m3 july in berlijn.
Als je nu no gen slaapplaasten hebt zou ik maar opschieten.. :mrgreen:
want 1 dag is echt niet genoeg..
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

05 jun 2009, 16:52

Mac Mini schreef:geen idee :P

ida, je moet als visitor uitgenodigd worden door een van de bedrijven die op de B&B staan. als je een officiële brief hebt en je kunt aantonen da je er wat te zoeken hebt. (werkend voor een desbetreffend bedrijf die daar wat zou kunnen halen) dan kun je met 2 mensen naar binnen..

Hij is zoals eerder gemeld dichter bij huis.. 1t/m3 july in berlijn.
Als je nu no gen slaapplaasten hebt zou ik maar opschieten.. :mrgreen:
want 1 dag is echt niet genoeg..
jaaaaaaaaaaaaaaaa Ietje ik wist wel dat je zou bijten. :wink:

B&B is zooooooooooooooooooooooo veul shop fun.

maar in die paar dagen dat ik hier niet ben geweest had ik toch wel verwacht dat jij al wat kaarten geregeld zou hebben :mrgreen: :wink:

Ragnar jij was toch ook in Barca geweest? ennuh wat waren jou connecties dan??? :wink:

gr, PC
Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 05 jun 2009, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

05 jun 2009, 16:57

CoenV schreef:Hi Pretty!

De bread & butter is dit jaar in Berlijn...

Ik ben ook benieuwd, is een oude vliegbasis waar het dit jaar is! Even uit m'n hoofd gezegd is het 1,2 & 3 Juli.. Maar check voor de zekerheid even op de website!

Ben benieuwd of Mini weer sponsor is.. :D

Coen
Hi Coen,

Thanks!

Weg bij Tommy? Dan wens ik veel succes succes bij RJ Rags! Leuke stap :wink:

ff lekkeren met wat merken! ladies the brandlist........................

[web]http://www.breadandbutter.com/summer200 ... dlist-a-z/[/web]

:)) :)) :)) :)) gr, PC
Afbeelding

Terug naar “MINI-talk”