Ga hem van het weekend inbouwen hoopt dat hij werkt ziet ernamelijk nog heel uit.
I had the same, bij mij zat ie er niet eens meer inMINICooper R schreef:Ik heb hem ontvangen. Maar het zat in een envelop van de TNT met een briefje er bij dat de post beschadigt is tijdens het soorteren.
Ga hem van het weekend inbouwen hoopt dat hij werkt ziet ernamelijk nog heel uit.
Probeer de connector zo diep mogelijk met stekker in de behuizing te drukken.cooperke s schreef:Remco,
Heb van jou 2 connectoren ontvangen,
Degene die dunner is laat men passagiersraam automatisch naar beneden gaan en vervolgens weer omhoog(works fine),MAAR nu gaat men bestuurdersraam niet auto omhoog![]()
![]()
Heb aangesloten zoals in topic duidelijk gemaakt,.....
Met de dikste krijg ik ze zelfs beiden niet auto omhoog,
Am i stupid or,....
MINI COOPER S 06/2003
Heb een pre facelift,garage klopt niet meer..ossie1972 schreef:Probeer de connector zo diep mogelijk met stekker in de behuizing te drukken.cooperke s schreef:Remco,
Heb van jou 2 connectoren ontvangen,
Degene die dunner is laat men passagiersraam automatisch naar beneden gaan en vervolgens weer omhoog(works fine),MAAR nu gaat men bestuurdersraam niet auto omhoog![]()
![]()
Heb aangesloten zoals in topic duidelijk gemaakt,.....
Met de dikste krijg ik ze zelfs beiden niet auto omhoog,
Am i stupid or,....
MINI COOPER S 06/2003
Zitten ze wel goed op de pinnetjes? Het komt snel voor dat je het een fractie naast zit en dan werkt het niet of dat andere functies niet naar behoren werken.
Wat belangrijk is dat de condensator LINKS van de stekker komt te zitten.
Je hebt een facelift-Mini dus je hebt de dikke condensator nodig.
Probeer het nog maar eens.![]()
Ossie
Onze sponsors