De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier nog een AB hooriDarkDesign schreef:Weinig foto's?! Ossie, misschien moet je ff alle 125 pagina's doornemen. Foto's zat!
Veel foto's creeert hier alleen maar veel reacties. En dat maakt een topic onoverzichtelijk. En voor foto's moet je ook nog eens poetsen!
Von, ik zou heel graag een keer het AB cluppie (jij, Ida en ik) op de gevoelige plaat laten zetten door Wim bijvoorbeeld! Dan hebben we tenminste een paar echte foto's.
iDD

- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ziet er top uit! haha thanks,
die engine damper, dat zou kunnen. Ik heb hem nog nooit vervangen, maar wel schoongemaakt en ingevet. Hij heeft er tegen mij nog niets over gezegd.
Het zou het eerste aftermarket item zijn wat op mijn auto stuk gaat. Heeft ook al heel wat te verduren gehad!
iDD
die engine damper, dat zou kunnen. Ik heb hem nog nooit vervangen, maar wel schoongemaakt en ingevet. Hij heeft er tegen mij nog niets over gezegd.
Het zou het eerste aftermarket item zijn wat op mijn auto stuk gaat. Heeft ook al heel wat te verduren gehad!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Woensdag 27 mei afgeleverd. Ik denk dat de auto volgende week ergens op de bank kan. Dus dan ben ik hem zeker 2 weken kwijt geweest (WEER!)
Als er op de bank nu weer minder dan 200pk uit komt gaat ie in de verkoop. Dan is het voorbij.
iDD
Als er op de bank nu weer minder dan 200pk uit komt gaat ie in de verkoop. Dan is het voorbij.
iDD
Onze sponsors