Zeker die eerste ziet er gewoon levensecht uit
G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Leuke shop!
De eerste vind ik ook wel graaf idd...
Kan je eens helemaal zwart shoppen (op de auto)...?
Ik denk dat ze er eerst in't zilver opgaan, dinsdag heb ik banden... Dus ik kan niet wachten!
Bedankt voor de leuke reacties aan iedereen trouwens! De brace ligt echt lekker!
Ik zal de prijs asap in de GB posten, met de prijzen van de haken om ze op de R56 te kunnen monteren met opbergpakket!
G.
Thx Ragg!!Mac Mini schreef:niks gevonden in de lactuurwinkell..
maar wel even een shopje gemaakt als ideetjes voor je wieltjes.. als je durft..![]()
Zilver met zwarte binnenkant..
Leuke shop!
De eerste vind ik ook wel graaf idd...
Kan je eens helemaal zwart shoppen (op de auto)...?
Ik denk dat ze er eerst in't zilver opgaan, dinsdag heb ik banden... Dus ik kan niet wachten!
Bedankt voor de leuke reacties aan iedereen trouwens! De brace ligt echt lekker!
Ik zal de prijs asap in de GB posten, met de prijzen van de haken om ze op de R56 te kunnen monteren met opbergpakket!
G.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Hierbij de cover van het magazine waar jullie naar op zoek mogen gaan 

- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Iemand voor een groupbuy?GregBem schreef:http://i75.photobucket.com/albums/i284/ ... -cover.jpg
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Inscannen is te vroeg! Even naar de betere dagbladhandelaar gaan mannen! In BE en NL vind je dit magazine wel! Ik ga er dadelijk ook even om! 
- Carlo Abarth
- One wheel wonder

- Contacteer:
Bericht
Gewoon kopen natuurlijk. Bladen moeten het hebben van verkoop, anders is het snel bekeken met veel bladen.StefanCS schreef:Kan iemand hem ff inscannen?
Fiat Grande Punto Sport - 2007 | Fiat Panda 110HP Sport - 2007 | Alfa Romeo Giulia Super - 1972
Onze sponsors