Zo zal me ook eens even netjes voorstellen...
Ik heb een mini cooper S in het indy blue welke uit duitsland geimporteerd is en daar zijn leven op het asfalt begonnen is als het officieele demo model van BMW Duitsland. Hij is dan ook nog in de diverse bladen en op posters e.d. terug te vinden uit de introductietijd van de Cooper S. Alle opties die je maar kon krijgen met uitzondering van de tiptronic automaat zitten er dan ook op.
Ik lurk hier al een jaartje of twee mee op het forum en ben onlangs toch maar eens wat aktiefer geworden.
De mods die ik gedaan heb zijn:
navigatiesysteem geupgrade van een mkIII naar MKIV omdat ik TMC wilde hebben (bleek dat alleen de radio wisselen voldoende was geweest, maja, de mkIV is wel lekker snel en heeft heel europa ipv 1 land). De facelift boost radio gaat er morgen in. Daarnaast zijn er angel eyes onderweg.
Waar ik aan zit te denken:
Hartge Union Jack velgen (dealer kijkt of hij een ze voor een redelijke prijs kan leveren).
Beek stage V tuning of Hartge tuning (maar dan niet bij Henny van Doorn want daar hoor ik alleen maar slechte sjit over, maar bij hartge in duitsland zelf) en dan later bij Beek nog een tandje verder laten tunen.
Qua bodykit vindt ik de Duall Ag kit erg mooi.
LSD deuren en dan zou het feetje wel klaar moeten zijn.
Ik twijfel echter of ik niet mijn huidige bakkie moet verkopen en een nieuwe importeren, dit zou dan een full option automaat facelift moeten zijn omdat ik r56 echt afgrijselijk vindt qua interieur (en dan vooral het middenconsole). Het probleem is dat ik hem dan ook in het Indy Blue wil hebben; of ik moet hem over laten spuiten in het Indy Blue (maar weet niet hoeveel dat zou kosten). Een ander argument wat hierin meespeelt is dat ik inmiddels over de 100k op de teller heb staan en er best een prijskaartje aan mijn .
DrAtomic
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors