08 MINI Cooper D
- Carlo Abarth
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Ow, ow, ow, die M3, wat een ontzettend geweldig apparaat zeg!!! Zelf de eer gehad een dag te sturen met een E30 M3 Sport Evo, helemaal het einde... Hou de goede kant boven, schitterend! 

Fiat Grande Punto Sport - 2007 | Fiat Panda 110HP Sport - 2007 | Alfa Romeo Giulia Super - 1972
- Alexanderr
- 4 op een rij!
Bericht
van zodra mijn rijverbod over is kan ik er EINDELIJK van gaan genieten
AA-16V schreef:Klasse bak zo'n E30 M3. In mijn vriendenkring circuleren er verscheidene. Mijn broer heeft er zelf 2, qua design 1 van de mooiste auto's ooit (vind ik).
Veel plezier ermee, rij em niet plat
BedanktCarlo Abarth schreef:Ow, ow, ow, die M3, wat een ontzettend geweldig apparaat zeg!!! Zelf de eer gehad een dag te sturen met een E30 M3 Sport Evo, helemaal het einde... Hou de goede kant boven, schitterend!

03 MCS - 08 MCD
- Alexanderr
- 4 op een rij!
Bericht
Collega heeft een ongelukje gehad ... ik weet nog niks van details, alleen dat de auto tegen een duiker reed en dan gekanteld tegen een boom geschoven is, blijkbaar allemaal aan een redelijk serieuze snelheid.
De bestuurder kan het gelukkig nog navertellen.
Doet wel raar om "dezelfde" auto perte totale te zien

De bestuurder kan het gelukkig nog navertellen.
Doet wel raar om "dezelfde" auto perte totale te zien

03 MCS - 08 MCD
- coendek
- Stoepsleutelaar
- Alexanderr
- 4 op een rij!
Bericht
Gisteren met een vriend een "nieuwe" auto gaan afhalen in Duitsland
=
Gelegenheid om eens de topspeed te testen op legale manier!
(213kmh, zei de digi teller)

Voor de rest nog steeds in trackday-tenue

En dit is de kar die we gingen ophalen ... jammer genoeg IETS sneller dan mijn dooper

=
Gelegenheid om eens de topspeed te testen op legale manier!
(213kmh, zei de digi teller)

Voor de rest nog steeds in trackday-tenue

En dit is de kar die we gingen ophalen ... jammer genoeg IETS sneller dan mijn dooper

03 MCS - 08 MCD
Onze sponsors