Hij had de kleurstalen en een folder van de R56 binnen! Dat was wel even leuk.. om Laser Blue in het echt te zien en te weten wat we nu eigenlijk besteld hebben

En wat blijkt: Onze Mini is de eerstbestelde R56 van Nederland!!!!

Da's een leuk idee! Lijkt me hartstikke gezellig! Misschien onderweg ook nog even tanken?Berthil schreef:Als je even laat weten wanneer je hem op kan halen kunnen we er misschien een leuke (mid)dag van maken
Als je er al een wilt zien moet je eens langs de "energieweg" rijden in Oosterhout! Daar staat er een naast het hek! Zie ook "MINI Spotting!"turbootje schreef:Vanmiddag nog maar 'ns bij onze dealer binnengewandeld, omdat we de uitgebreide catalogus & accesoires folder graag wilden hebben! Da's gelukt.
Helaas wel slecht bericht: mijn Mini komt volgens de laatste planning in week 48 pas in Antwerpen aan...oftewel: aflevering niet voor week 49.Voor die tijd schijnt Mini nog geen S-jes uit te leveren.
Na eentussen hart en verstand toch maar besloten in dat geval tot week 1/2007 te wachten vwb aflevering.
Nu moet ook ik dus nog langer geduld hebben!!
Een troost: ik mag voor die tijd wel een dagje met een S-je gaan rijden, zodra hij binnen is
Onze sponsors