Hallo,
Nieuw op dit forum, maar niet geheel onbekend. Besloot vanmiddag toch maar even een account te maken aangezien mijn MINI nu toch wat interessanter begint te worden (al zeg ik het zelf). Afgelopen weekend de JCW aero kit gemonteerd, na deze uit Engeland te hebben laten overkomen (lang leve de wisselkoers). Foto's spreken voor zich.. (zie nu even de profiel gallery, moet eerst mijn 'legitimiteit' tonen voordat foto's kunnen worden gepost in dit bericht).
Meer info en modificaties (verlaging..?) volgen.
Sander z'n R56 Cooper - hulp nodig: kleur wielen
- sander.vw
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Sander z'n R56 Cooper - hulp nodig: kleur wielen
Laatst gewijzigd door sander.vw op 16 jan 2011, 13:55, 8 keer totaal gewijzigd.
- sander.vw
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Bedankt voor de positieve reacties!
Die verlaging gaat er snel aankomen.. Twijfel wat over welke veren/schroevenset ik zal nemen (zoals wel vaker voorkomt hier op het forum
). Denk dat het toch die 3cm lagere H&R veren worden.
En de viperstrepen laat ik nog even voor wat ze zijn..vind het eigenlijk wel mooi zo
. Een Silvatec lampen setje klinkt wel interessant. Waar kan ik die bestellen?
Die verlaging gaat er snel aankomen.. Twijfel wat over welke veren/schroevenset ik zal nemen (zoals wel vaker voorkomt hier op het forum

En de viperstrepen laat ik nog even voor wat ze zijn..vind het eigenlijk wel mooi zo

-
Ri
Bericht

Wel prijzig. Iets van € 15,- geloof ik
Er zijn ook andere te verkrijgen voor iets van € 4,- maar daar gaat de zilveren gloed snel vanaf, en dan komt ie niet door de APK.
Gr. Rini
Zijn van Philips. Te verkrijgen bij o.a. Hallfords.sander.vw schreef:Een Silvatec lampen setje klinkt wel interessant. Waar kan ik die bestellen?

Wel prijzig. Iets van € 15,- geloof ik

Er zijn ook andere te verkrijgen voor iets van € 4,- maar daar gaat de zilveren gloed snel vanaf, en dan komt ie niet door de APK.
Gr. Rini
- sander.vw
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
GenuineMINI
Gespoten en al kost de kit daar 995.70 GBP, dus 1160 euro. Dan betaalde ik nog wel 170 euro verzendkosten.. Zie:Jurgen schreef:Wat kostje je pakket dan in the UK mss?
GenuineMINI
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors