De MINI avonturen van iDarkDesign
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Toch een mooi resultaat Rein, het koppel is ook niet verkeerd.

Niks van gemerkt toen ik achter je reed op de Duitse snelwegHans schreef:Het verschilt echt per Mini helaas.. Peter had ook meer compressor druk dan ik..maarja gelukkig heb ik wel meer peekaas uiteindelijk
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Maar mooi Rein dat die eindelijk over de magische 200pk grens is!
1-0Berthil schreef:Toch een mooi resultaat Rein, het koppel is ook niet verkeerd.
Niks van gemerkt toen ik achter je reed op de snelwegHans schreef:Het verschilt echt per Mini helaas.. Peter had ook meer compressor druk dan ik..maarja gelukkig heb ik wel meer peekaas uiteindelijk
Maar mooi Rein dat die eindelijk over de magische 200pk grens is!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Het is een prima resultaat en ik ben ook zeker met de koppel hartstikke tevreden. Maar het betekend wel dat ik niets meer aan de motor ga doen. Laat maar lekker lopen.
Een vriend van me zou de auto vandaag halen, maar dat is niet gelukt helaas. Het zal volgende week ergens worden dat ik er weer in ga rijden.
Die 2e spoiler heb ik al aan één of andere sjeik beloofd. Volgens mij heeft hij een plannetje er mee.
iDD
Een vriend van me zou de auto vandaag halen, maar dat is niet gelukt helaas. Het zal volgende week ergens worden dat ik er weer in ga rijden.
Die 2e spoiler heb ik al aan één of andere sjeik beloofd. Volgens mij heeft hij een plannetje er mee.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Vanavond weer rijden! Ben benieuwd!
Wel lekker dat ook de buiten en binnenkant gepoetst zijn. Dan zie je tenminste ook nog dat er wat gebeurd is.
iDD
Wel lekker dat ook de buiten en binnenkant gepoetst zijn. Dan zie je tenminste ook nog dat er wat gebeurd is.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Tis geen collega, maar een goede vriend. Nog een uurtje! Dan ga ik hem halen.
Hij zal wel hebben zitten kwijlen over het stuur toen dat blauwe monster voorbij kwam
iDD
Hij zal wel hebben zitten kwijlen over het stuur toen dat blauwe monster voorbij kwam
iDD
Onze sponsors