MINI Renova 5th Birthdayrun

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2006, 12:34

werner schreef:Zo ook weer heelhuids thuis.
Zoals iedereen al heeft gezegt het was een leuke rit met heeeel veeeel mini's en ook nog eens goed weer!
Ging wel errug hard terug naar huis he Werner...

Ik schaam me niet voor de prestaties van mn Cooper, toch 203 op de digitale teller!!!

:rijden :mrgreen:

Foto's en filmpjes volgen nog... :wink:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2006, 12:43

Het was weer een festijn op zich! Heerlijk al die Mini's met al die mafketels achter het stuur!

Hier mijn verhaaltje!

Ik moest om 10.00 mijn Co (Remco) ophalen, die voor het eerst in zijn leven op tijd klaar was!!!! Goed zo Remco!

Daarna zijn we als een speer naar Breda geracet (was langer dan ik had verwacht) via de bekende binnendoorroutetjes! Heerlijk, helaas met als gevolg dat mijn witte velgjes aan de voorzijde zich al weer als "licht-zwart" hadden vermomt. :?

Maar goed, de opkomst in Breda was een stuk groter dan ik in eerste instantie had verwacht. Leuk was dat het clubje uit Dordrecht ook naar Breda was gekomen. Weer een hoop onbekende leren kennen en veel te veel Mini-moois gezien!

Rond 11.20 zijn we langzaam naar Waalwijk gereden. Lekker in een treintje cruisend, tot we in de buurt van Waalwijk kwamen. Ineens riep er iemand over de Walki-talki "Kan het niet wat sneller vooraan?". Dat laten we ons natuurlijk geen 2 keer zeggen. Plotseling zag ik dan ook 200 op mijn teller aangegeven staan, terwijl ik, met kwiebje op mijn bumper, een poging aan het doen was om Sid te burnen :mrgreen:

In Waalwijk eerst even ongepland gekeken waar het Queen hotel was :roll:, maar eenmaal bij de McDonalds aangekomen was de gezelligheid weer niet weg te krijgen! Wat een hoop mensen waren er naar de McDonalds gekomen zeg, echt SUPER zo'n opkomst! Nog meer gezichten bij forumnamen leren kennen en alle autootjes eens in het echie gezien! Toen IDarkDesign het parkeerterrein op kwam gereden ging de hele menigte een kijkje nemen bij z'n vleugeldeurtjes! Geweldig! Zag er heel goed en origineel uit!

Zo rond een uur of 13.15 reden we met z'n allen naar het Queen hotel toe! Iedereen die daar al stond zag de newminiclub aankomen en keken dan ook hun ogen uit naar de grote hoeveelheid Mini's die er ineens meer op het terrein stond.

Na de inschrijving, betaling en openingsspeech was het dan eindelijk zo ver om de Birthdayrun nr. 5 te gaan rijden! Het was gelukkig toegestaan om als club of groep de rit te rijden. Uiteraard heeft de meerderheid van de newminiclub ervoor gekozen dat te doen! Erg gezellig!!

Wat een rit! Over verse asfaltlagen, zwaar versleten, zanderige en modderige bospaadjes reden we in een stoetje achter elkaar aan. Henkietenk zette zo nu en dan eens even grootlicht op als het een beetje donker was, wat een puist licht komt er uit die verstralertjes van je!

Uiteraard zijn we zo nu en dan eens een verkeerde kant uit gegaan, maar ach, wat is er nou leuker om te zien dan 16 draaiend op een paadje van misschien 5 meter breed?? >)

Na een paar uur kwamen we dan op de eindbestemming bij Renova in Breda aan waar het eten en feesten al lang begonnen was! Na het eten heb ik mijn Co (Remco) naar huis gebracht en ben ik op verzoek weer terug gekomen naar Renova waar we nog gezellig hebben zitten natafelen en uiteraard veel kletsen. Zo rond een uur of 2300 vertrokken de laatste mensen en ben ik ook naar huis gegaan. Wat een dag!

Ik heb wederom erg genoten van de rit! Het was goed georganiseerd, mijn complimenten aan Renova, de Mixed Mini Club en uiteraard iedereen die eraan heeft meegeholpen! Ook heel leuk vind ik het dat er zo veel van onze newminiclub bij waren! Dat maakte het feestje helemaal compleet!

Zo mijn verhaal is inmiddels al weer veel te lang. Hieronder donder ik de fotootjes even neer!

Klik voor een vergroting:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Zie voor het filmpje pagina 4 of klik hier

@Oz-i:
Als we voor komende 2007 Birthdayrun iets kunnen betekenen?!? Give us a call!
Laatst gewijzigd door CooperS-lightningblue op 04 sep 2006, 06:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

03 sep 2006, 13:04

Arjan schreef:
De wagen van Berry van Elk nog even bewonderd. Gave bak, Berry! en er zelfs nog even ingezeten 8)
Dat noem je toch geen zitten meer,Arjan :wink:

Wij hebben een geweldige dag gehad. (shakeit) (shakeit) Eerst bij Queens al die mooi opgedofte Mini-bakkies. :Foto Dat zo'n stuk blik (sorry :X ) je zo'n waanzinnig gevoel kan geven. Even de nieuwe PW-aanwinsten bekeken. Supergaaf Lady's. :-PP En eindelijk Maaij eens live kunnen bekijken. Mooi hoor. :-PP De deuren van IDD is wel kicken, maar niet voor deze dame. Ik zie die moedertjes aan de school al kijken, die vallen spontaan van het fietske af ,hier in dat boerendorp. :shock:
Met de nodige energie en vleugels van Red-bull op de achterbank wordt de rit ingezet. Bij de aftrap zijn er foto's gemaakt, wie weet hier meer van?
Heb een poos voor I-Dark-Design gereden. Was een aangename blik steeds in m'n binnenspiegel. Veel lol daar in dat gevleugelde beest. Teveel Red-bull? Jammer, lost.
Vragen waren te doen. Net voor de vraag van de fietsroute een mega Mini-stoet. Wat is dat verschrikkelijk mooi. Zo midden in een landschap al die Mini's gebroederlijk bij elkaar. (shakeit) Hier zijn foto's van. :Foto Wie O wie.Op de site ermee.
Later bij Renova, wat een megadealer, gezellig bijgekletst en lekker gegeten. Waanzinnig die bleu-berry in het echt, en wat een lekker luchie in die gave bak.
Luitjes wij hebben genoten.Thanks to alle mensen die zich hiervoor ingespannen hebben. Eerste weekend september 2007 staat al in de agenda.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2006, 13:15

Het meeste van de dag is hier wel een beetje omschreven. Het was echt weer een super geslaagde dag. Alleen voor mij was ie net iets anders dan normaal. Nu reed ik niet zelf mee, maar was ik eens de navigator van Ida :D. Enorm gelachen, getetterd. Was leuk en weer eens wat anders.

In waalwijk vroeg ik in eerste instantie voor de grap aan Tim, dat mijn Mini dus erg vies bij hun op de parkeerplaats stond, en of ze die even konden wassen. Vol verbazing zei hij ook nog ja, en toen we terug kwamen stond ie netjes achter het hek te blinken, en vanbinnen uitgedaan...echt toppie en Tim nog bedankt.

In de avond had ik nog een verjaardag, maar omdat het nog vroeg was, toch even betaald voor de BBQ en daar lekker gesmikkeld en gebuurt met verschillende mensen. Om kwart over 9 ben ik weggereden. Werner nog bedankt voor de remmen, en Marco voor het shirt. Op de terugweg, ik reed zo'n 130 werd ik tussen Tilburg en Eindhoven ingehaald door een volgens mij zwarte cooper. LK in het midden. Weet niet of die ook van Breda afkwam, maar heb wel even geseind :D
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

Geweldige dag gehad

03 sep 2006, 13:38

MINI vrienden,

Het was gisteren gewoon super. Het bleek maar weer dat we 1 grote MINI familie zijn en dit is zover ik weet de grootste nieuw MINI bijeenkomst / toertocht geweest die ik heb meegemaakt in Nederland.

Heel veel mensen weer gesproken. Het was gewoon 1 groot feest en super gezellig. Kortom een zeer geslaagde dag. Nog even een afterparty gehad met wat mensen en omstreeks 02.30 uur weer thuis in Wijchen.

De foto's die ik heb gemaakt zijn te bekijken via onderstaande link:
http://fotoalbum.geutjes.com/thumbnails.php?album=55

Tot de volgende keer.

Greetz,

Joris & Cintia (alias The Red Scorpion)
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
Schuits
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

03 sep 2006, 13:44

Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

03 sep 2006, 13:45

Hele leuke dag met grootste aantal MINI's bij elkaar wat ik tot nu toe heb gezien in Nederland, en weer niet twee dezelfde gespot :)

Ook heel mooi gezicht om alle NewMINIclubbers zo bij elkaar te zien bij de Mac van Waalwijk, weer wat gezichten bij hun MINI's kunnen plaatsen. Ook leuk dat Marjo en Maaij even kwamen kijken alhoewel ze helaas niet mee konden rijden.

Strak georganiseerd door Renova, ook een knappe eerste prijs, dat weekend met Berry en zijn schitterde MINI naar Silverstone.

Als we vandaag naar het weer kijken hebben we gisteren vet mazzel gehad.

Prima achter iDD aan kunnen rijden totdat er wat langzamere deelnemers tussen kwamen rijden, ik heb me maar even rustig gehouden en niet iederen voorbij gepeerd op die smalle weggetjes. Miniboard helemaal gemist bij de start en pas aan het einde van de rit gespot bij de barbeque, net voor hij zijn ritprijs in ontvangst nam :)

Al met al zeker voor herhaling vatbaar. Ik heb een klein beetje gefilmd tijdens de rit, morgenavond heb ik misschien een héél kort filmpje :)
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2006, 14:17

Berthil schreef: Miniboard helemaal gemist bij de start en pas aan het einde van de rit gespot bij de barbeque, net voor hij zijn ritprijs in ontvangst nam :)
Jammer, Berthil, dat ik je in het begin van de rit niet gespot heb :oops:.
Ik zou zou het ontzettend leuk hebben gevonden om met jouw in ons kielzog :wink: de rit gereden te hebben.

Jaja de 2e prijs en nog wel een miniskate 8) , ik denk dat ik mijn nickname iets moet gaan aanpassen(maar niet echt :wink: )
Mijn complimenten naar Renova en de medeorganisatoren, zeer strakke organisatie!!!!!!! En niet alleen vanwege de 2e prijs :wink: .

En absoluut leuk om weer eens wat oude bekenden zoals Walter&Erna en Peter&Tanja te spreken. Leuke mensen blijven leuk 8) .
Popeye
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

03 sep 2006, 14:30

Het was gisteren een enorm succes. Wat een geweldige opkomst! Heel veel nieuwe gezichten gezien en ook met "oude bekenden" weer eens bijgekletst. Wel jammer dat we zelf niet mee hebben gereden, maar ja, je kunt niet alles tegelijk doen... :wink:

Vandaag wel een beetje stijf, of dat nu iets te maken heeft met die Fatboys... :roll:

Mensen, bedankt! Tot snel :))
hein
Enthousiast
Enthousiast

03 sep 2006, 14:44

zo ben ook weer wakker eindelijk weer het normale aantal uurtjes geslapen en wat uurtjes ingehaald die ik de laatste weken heb gemist, om dit evenement mede te organiseren, maar uit jullie reakties hier en op andere fora en natuurlijk gisterenavond persoonlijk hebben jullie het super gevonden :mrgreen: en dat is goed om te horen, Dus de 6e versie van de run gaat er zeker komen

leuk om weer een aantal oude bekenden te zien en te spreken :D

@ popeye, hoorde dat er binnenkort een groupsbuy voor de fatboy's gaat komen
MoNkToNk
Mod virus alert!
Mod virus alert!

03 sep 2006, 14:53

Een zeer geslaagde dag! Organisatie bedankt! :) 's Morgens op tijd vertrokken vanuit het verre oosten om na ca. 2 uur rijden bij het Queen's Hotel in Waalwijk aan te komen, waar er reeds tientallen Mini's op de parkeerplaats stonden.

Om 2 uur was het 'startschot' van de toertocht, waarbij wij de eer hadden om als 1e van start te gaan :) Er volgde een drie uur durende tocht over mooie achterlangs-weggetjes, waarbij ook offroad stukken niet ontbraken met als eindpunt het schitterende pand van Renova.

Onder het genot van een BBQ-hapje en een drankje kennisgemaakt met enkele NewMiniClub leden :) Al met al een mooie dag die zeker voor herhaling vatbaar is. Volgend jaar zeker weer!
Laatst gewijzigd door MoNkToNk op 03 sep 2006, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2006, 15:16

Mink en ik hebben ook een leuke dag achter de rug!

Smorgens vroeg rond een uur of 10 al vertrokken vanuit doorn, om met een redelijke vaart richting de Mac te rijden. Daar zagen we al twee minis staan, maar zoals maaij al zei, eentje ervan was van een McDonaldsmedewerkster :roll:

Al snel kwamen er mee minis aan. met de hele groep naar een andere Mac gereden, maar dat schoot idd zoals gezged neit echt op. Nja, als niemand dan wat doet, dan wij maar. Na een tijdje stond er 185 op de teller, waarna mink zei dat het nou wel genoeg was geweest :wink: Kaj hing tegen die tijd al aan mn achterbumper, dus was mooi geweest.

De rit daarna vanaf het hotel verliep heel goed. Tijd in een groepje gereden achetr berthil aan, maar dat schoot echt niet op, dus op een gegeven moment met berthil een andere afslag genomen en ervandoor gegaan. ging heel lekker, zag een keer 140 op de teller staan op een 60kmu weggetje, maar was echt kicken. nog een keer de weg kwijtgeraakt, écht off-road gereden met berthil tot we bij een plas kwamen die we echt niet aandurfden :D

lekker gegeten en daarna richting huis gegaan, waren kapot.

oja, toch soon een s-je voor moi >)
iDarkDesign
Transformer

03 sep 2006, 15:51

Popeye schreef:Vandaag wel een beetje stijf, of dat nu iets te maken heeft met die Fatboys... :roll:
Ik weet zeker van niet! Ik kan dagen in de mijne zitten! Het is bij ons in huis zelfs zo een succes dat we met zn vijven (studenten) er nu 8 hebben!

iDD....... ik vermoed dat het met al het vrouwelijk schoon te maken heeft!
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2006, 16:52

Sid schreef:oja, toch soon een s-je voor moi >)
Hmmmm..... Ik weet er nog eentje te koop te staan saint
Afbeelding
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

03 sep 2006, 17:42

Trouwens, die sticker van de rit, laten jullie die erop zitten of halen jullie die eraf? Ik had de mijne op de motorkap geplakt en ben nog te lui om er naar te gaan kijken. Zitten luchtbelletjes onder...

Terug naar “Afterparty”