MINI Renova 5th Birthdayrun
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb hem op het raam zijkant achter zitten (driverside). Ik haal hem er in de loop van de week wel weer vanaf.
iDD
iDD
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier is dan mijn eerste fotopresentatie in een filmpjes vorm!
Click here to watch Birthdayrun2006
Veel plezier met het bekijken
Click here to watch Birthdayrun2006
Veel plezier met het bekijken
Laatst gewijzigd door kwiebje op 03 sep 2006, 18:43, 2 keer totaal gewijzigd.
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

) Ikea geplunderd van hun ontbijtjes, mini schoonmaken en hop naar Breda.
Daar bij de Mac stonden de eerste mensen al te wachten, leuk iedereen weer eens te zien (@Adriaan, welke koekjes moest ik ook weer aanschaffen?
...het werkt nl. nog niet
).
Daarna vertrokken naar de volgende Mac en daar kwamen toch gauw zo'n 20 mini's bij elkaar! Gaaf hoor! Eindelijk eens de deuren van iDD van dichtbij kunnen bekijken, ziet er erg strak uit
Ff naar 13.00 op naar Queens....nog meer mini's mijn dag kon niet meer stuk! De rit was top, vragen prima, gezelschap ook prima in orde! Leuke routes, vooral die door het bos met die 'drempels'...
BBQ was heerlijk...kortom: top dag!
Organisatie: bedankt! Ik vond het helemaal super!
Enne die fatboys vind ik ook wel wat
Ohja, fillempie wordt aan gewerkt.

Gisteren eerst een plaatselijke (

Daar bij de Mac stonden de eerste mensen al te wachten, leuk iedereen weer eens te zien (@Adriaan, welke koekjes moest ik ook weer aanschaffen?

Daarna vertrokken naar de volgende Mac en daar kwamen toch gauw zo'n 20 mini's bij elkaar! Gaaf hoor! Eindelijk eens de deuren van iDD van dichtbij kunnen bekijken, ziet er erg strak uit

Ff naar 13.00 op naar Queens....nog meer mini's mijn dag kon niet meer stuk! De rit was top, vragen prima, gezelschap ook prima in orde! Leuke routes, vooral die door het bos met die 'drempels'...
BBQ was heerlijk...kortom: top dag!
Organisatie: bedankt! Ik vond het helemaal super!

Enne die fatboys vind ik ook wel wat

Ohja, fillempie wordt aan gewerkt.

Bericht
Ook wij hebben genoten van deze dag. We zijn al een keer op Zandvoort geweest, maar dat is niet ons ding.
De puzzelrit is iets heel anders en past veel beter bij ons. Heerlijk met elkaar en achter elkaar aan rijden als één grote stoet. En al die mensen kijken
Die hebben vast nog nooit zoveel mini's bij elkaar gezien!!
Ook de BBQ was prima geregeld. Zeker als je nagaat dat er voor zoveel mensen eten moest geregeld worden. Het was alleen een beetje jammer dat als je inde rij had gestaan voor de salades dat je daarna nog een keer in de rij kon gaan staan voor het vlees. Maar dat mag de pret absoluut niet drukken.
Voor dat we weggingen nog even wat auto's van leden bewonderd. Vooral die blauwe flikker lampen van Kwiebje. Errug leuk.
Al met al een geslaagde dag. En het eerste weekend van september 2007 staat al in de agenda.
De puzzelrit is iets heel anders en past veel beter bij ons. Heerlijk met elkaar en achter elkaar aan rijden als één grote stoet. En al die mensen kijken

Ook de BBQ was prima geregeld. Zeker als je nagaat dat er voor zoveel mensen eten moest geregeld worden. Het was alleen een beetje jammer dat als je inde rij had gestaan voor de salades dat je daarna nog een keer in de rij kon gaan staan voor het vlees. Maar dat mag de pret absoluut niet drukken.
Voor dat we weggingen nog even wat auto's van leden bewonderd. Vooral die blauwe flikker lampen van Kwiebje. Errug leuk.

Al met al een geslaagde dag. En het eerste weekend van september 2007 staat al in de agenda.
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik moest aardig poken om je bij te houden
PS. zitten alle ramen er nog in, toen ik je voorbij kwam in de tunnel
De snelheid van je cooper is zeker niet verkeerdLUV2XLR8 schreef:Ging wel errug hard terug naar huis he Werner...werner schreef:Zo ook weer heelhuids thuis.
Zoals iedereen al heeft gezegt het was een leuke rit met heeeel veeeel mini's en ook nog eens goed weer!
Ik schaam me niet voor de prestaties van mn Cooper, toch 203 op de digitale teller!!!
![]()
Foto's en filmpjes volgen nog...

Ik moest aardig poken om je bij te houden

PS. zitten alle ramen er nog in, toen ik je voorbij kwam in de tunnel

- Oz-i
- Enthousiast
Bericht

Ik neem een joint zei de goudvis ... dan word ik haai!
Bedankt voor het aanbod. De organisatie is elk jaar in handen van de Mixed MINI Club en Renova. We verdelen de taken netjes en dat gaat al jaren goed. We zijn volop bezig voor volgend jaar, gaat helemaal goed komen. Maar ... als we tzt extra handjes nodig hebben, plaatsen we zeker oproepen!CooperS-indiblue schreef:@Oz-i:
Als we voor komende 2007 Birthdayrun iets kunnen betekenen?!? Give us a call!

Ik neem een joint zei de goudvis ... dan word ik haai!

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij mij doet ie het gewoon hoor....
Hier nog een keer de link dan:
http://media.putfile.com/Birthdayrun2006
Hier nog een keer de link dan:
http://media.putfile.com/Birthdayrun2006
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Uhhh..net als ik trouwens!
Blont zeker???!!!Blont-007 schreef:Ik zie ook niksturbootje schreef:@kwiebje: ben reuze benieuwd naar het filmpje..maar, waar is ie dan?!
AHAAAA!! Daar!![]()
Leuke plaatjes hoor!
Het ziet er erg gezellig uit..en wat een schitterende mini`s! Volgend jaar staat ook in onze agenda hoor..

Uhhh..net als ik trouwens!

- hein
- Enthousiast
Bericht
dus daar kan het niet aan liggen
gave foto's trouwens
ben ook blond en bij mij werkt het welturbootje schreef:Blont zeker???!!!Blont-007 schreef:Ik zie ook niksturbootje schreef:@kwiebje: ben reuze benieuwd naar het filmpje..maar, waar is ie dan?!
AHAAAA!! Daar!![]()
Leuke plaatjes hoor!
Het ziet er erg gezellig uit..en wat een schitterende mini`s! Volgend jaar staat ook in onze agenda hoor..![]()
Uhhh..net als ik trouwens!![]()

gave foto's trouwens
Onze sponsors