Wel wel wel, ik vond dat marss al van die vrouwelijke trekjes hadrini.odette schreef:Heb gisteren gehoord dat Marrs ook meekijkt in in dit topic.
Be warned ladies

En wat doe jij hier???????????????????Jurgen schreef:Wel wel wel, ik vond dat marss al van die vrouwelijke trekjes hadrini.odette schreef:Heb gisteren gehoord dat Marrs ook meekijkt in in dit topic.
Be warned ladies![]()
![]()
![]()
beetje melk erbij voor de rest van de ladies en zonder drank voor Annet please!!Nathalie schreef:daar sluit ik me volledig bij aanBlont-007 schreef: Ow ennuh -1 karma omdat je ons lekker zit te maken in de zeurbox!
Eigen schuld!![]()
Alleen terug te verdienen door een grote doos bij de volgende meet!![]()
owwwww ja en alleen puur graag
Ja dat word dus 1 kilo melk en puur zonder drank!Pretty Cooper schreef:beetje melk erbij voor de rest van de ladies en zonder drank voor Annet please!!Nathalie schreef:daar sluit ik me volledig bij aanBlont-007 schreef: Ow ennuh -1 karma omdat je ons lekker zit te maken in de zeurbox!
Eigen schuld!![]()
Alleen terug te verdienen door een grote doos bij de volgende meet!![]()
owwwww ja en alleen puur graag![]()
gr, PC
Pretty Cooper schreef:turbootje schreef:OHHHHHH...die met die Gele surfplank.. Wow![]()
Kost dat??
Groetjes
Karin
Haaai Karin,
Volgende keer zal ik er eentje meebrengen voor je!! Zijn iets van 8 euro.
Zijn echt superleuk.
gr, PC
Jurgen,Jurgen schreef:haha maar ik eet graag wit, dus hoe lossen we dat dan op
Twee kilo?
Kan je ze beter ophalen overmorgen Annet! Je komt er notabene langsrijden!BMW X3 schreef:Jurgen,Jurgen schreef:haha maar ik eet graag wit, dus hoe lossen we dat dan op
Twee kilo?
Die 2 kilo is toch al nodig om het goed te maken.
Dusssssss.
Maar 1kilo wit en 1kilo puur en melk is een prima idee.
Wanneer kom je ze brengen. Morgen??![]()
Annet
Maarten,MaVaEe schreef:Kan je ze beter ophalen overmorgen Annet! Je komt er notabene langsrijden!BMW X3 schreef:Jurgen,Jurgen schreef:haha maar ik eet graag wit, dus hoe lossen we dat dan op
Twee kilo?
Die 2 kilo is toch al nodig om het goed te maken.
Dusssssss.
Maar 1kilo wit en 1kilo puur en melk is een prima idee.
Wanneer kom je ze brengen. Morgen??![]()
Annet
Onze sponsors