Menno's Clubman D..
- rem.
- Bijna verslaafd
Bericht
minder MINI's met Menno's velgen dan die LM's hoorGregBem schreef:nice dude die pic's!! Ben ook echt fan van die velgen van joumoest jij ze niet hebben lagen ze er bij mij onder! (kwestie van een beetje origineel te zijn e... lol)
Welcome on the infield!![]()

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo even stil geweest hier en dat zal het voorlopig ook blijven. Ik kom binnenkort terug met een nieuw topic, bij "Bevriende rides"
Heb namelijk vorige week mijn MINI verkocht. Binnen 3 dagen was hij verkocht, zo snel had ik ook niet verwacht haha, heb nu geen auto
Waarom.. er waren een aantal dingen: Ik was toe aan iets anders na 2,5 jaar en dat moest een automaat zijn. Aangezien mijn vriendin ook afgestudeerd is en een baan bij Elsevier heeft gekregen was het handiger om nu even een diesel te nemen. Niet dat ze dagelijks op en neer gaat maar voor Amsterdam-Erp is een diesel al snel aantrekkelijk!
Ik was er al snel uit wat het moest worden, een A3 Sportback of een 120dA
en die laatste is het dus geworden, wat loopt dat lekker! Komend weekend ga ik mijn zwarte 120dA ophalen dus foto's kan ik julle nog niet geven.
Ik hoop dat ik hier nog wel bij deze gezellige boel rond mag blijven hangen ook al heb ik geen MINI meer. En als ik mensen nog kan helpen met Daan dan kun je altijd een pm sturen. Verwacht trouwens nog wel een keer terug te komen met een Clubman S maar die ligt nog buiten het budget. Maar ben zo gek van die auto geworden dankzij onze Belgen op MU! Maar tot die tijd dus een 1-serie

Heb namelijk vorige week mijn MINI verkocht. Binnen 3 dagen was hij verkocht, zo snel had ik ook niet verwacht haha, heb nu geen auto

Ik was er al snel uit wat het moest worden, een A3 Sportback of een 120dA

Ik hoop dat ik hier nog wel bij deze gezellige boel rond mag blijven hangen ook al heb ik geen MINI meer. En als ik mensen nog kan helpen met Daan dan kun je altijd een pm sturen. Verwacht trouwens nog wel een keer terug te komen met een Clubman S maar die ligt nog buiten het budget. Maar ben zo gek van die auto geworden dankzij onze Belgen op MU! Maar tot die tijd dus een 1-serie

- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bijna 200 pk dan
Haha ja die was ik vergeten.. gaat ook gebeurenMaVaEe schreef:En hem laten chippen neem ik aan?Menno schreef:Haha kom hem nog wel een keer showen hoor.. Ga er uiteraard wel wat aan veranderen maar niet extreem, hoort niet bij zo'n bakMaar verlagen, mooie velgen en een M pakket staan iig in de planning!

Bijna 200 pk dan

Onze sponsors