Gefeliciteerd met de verkoop van je Mini en je aankoop van je 120. Je blijft dan toch wel een beetje bij ons met je Beemer
En ik heb aan dr lijve ondervonden dat hoe lang je ook weggaat je altijd met open armen wordt terug ontvangen, dus tot snel met de Clubman S!!!
Jammer dat je mooie Mini weg gaat ( al is eigenlijk )
Wel mooi dat tie zo snel weg is , dat loopt nog wel eens anders ..
Awel een 1 serie is ook cool .
Veel plezier en geluk met je nieuwe ride ..
Nu snel sparen voor die Clubman
Die MINI van je heeft al zo vaak op MP gestaan en dat werd dan weer niets, en nu .... IS IE WEG!!!!
Moet ik je nu feliciteren met de verkoop ..... (blijft jammer dat deze unieke MINI en eigenaar met dolle ideeen niet meer bij de club is) ... ach ja, je krijgt er een lekker beemer voor terug, dus toch, congrats mate!! Snel een Clubman D!!! Voor de gein binnenkort eens mee rijden, rijdt stiekum ERG lekker
Jammer de mini te zien gaan dude maarja wel begrijpelijk, ik rij nu ook meer voor mn werk en dat tikt met die R50 toch aardig door maar we zien je wel verschijne met die einzer en daarna met de clubbie owja en gefeliciteerd he
inderdaad, er staat er hier 1tje te koop, en verkoop dan jouw mini aan jbcola
zo kunnen jullie bijde mini blijven rijden
spijtig dat je mini verkocht is maar de beamer geeft je weer zin in je ultieme mini, dus dat komt wel goed. we zien je hier wel weer opduiken met een mini