Wat een hufters
Ragnar's Mini cooper -> !!!SOLD!!!
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Ragnar,
Ik zeg 220 erop.
Weet je meteen wie het gedaan heeft.
Wat een eikels.
Maar gelukkig heb jij je wielen nog.
Misschien een camera met bewegings sensoren die je waarschuwen als ze aan je auto zitten.
Of een stil alarm. Dat binnen afgaat. Heeft dan alleen maar zin als je thuis bent natuurlijk.
Maar wel zuur voor de buren.
Sterkte verder.
Annet
Ik zeg 220 erop.
Weet je meteen wie het gedaan heeft.
Wat een eikels.
Maar gelukkig heb jij je wielen nog.
Misschien een camera met bewegings sensoren die je waarschuwen als ze aan je auto zitten.
Of een stil alarm. Dat binnen afgaat. Heeft dan alleen maar zin als je thuis bent natuurlijk.
Maar wel zuur voor de buren.
Sterkte verder.
Annet

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
wat een EIKELS!!!!
Gewoon je gun onder je matras halen en op je nachtkastje leggen .. daar win je weer enkele seconden mee ...
... tsja, wat doe je hieraan???? Dit is een van de redenen dat ik een garagebox huur (niet dat dat een garantie is, maar toch). Komende nachten ff niet te vast slapen!!
marss
Gewoon je gun onder je matras halen en op je nachtkastje leggen .. daar win je weer enkele seconden mee ...
marss
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
maarten,danny en marcel..
goed idee van de stoel,schop en gun
neen momenteel even licht slapen.. maar niet allen voor mij..
hebben hier wat speciale modelletjes staan met leuke velgjess.. dus die slapen ook slecht.. hebben al nummers uitgewisseld als iemand wat hoort..
goed idee van de stoel,schop en gun
neen momenteel even licht slapen.. maar niet allen voor mij..
hebben hier wat speciale modelletjes staan met leuke velgjess.. dus die slapen ook slecht.. hebben al nummers uitgewisseld als iemand wat hoort..
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht

dan gaat het alarm niet meer af
niet normaal gewoon.
tot het moment dat ze dit met 4 man doen met 4 krikkenPPCS schreef:Als je klasse 3 alarm hebt dan moet het afgaan als je de auto opkrikt. Heb ik bij mijn mini al eens ondervonden.
Zit namelijk een hellings sensor in. Dat schrikt ze wel af denk ik hoor..... Hoop ik.
Afschieten die gasten
dan gaat het alarm niet meer af
niet normaal gewoon.
- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
F*cking niet normaal dit!
Ik zou gewoon een paar bouwlampen met bewegingssensors erop zetten, lekker in de spotlight zetten die lui!
Je kan ook via je laptop een webcam erop zetten. Je kan dan software downe waarmee je je laptop een alarm kan laten geven wanneer er beweging is en de camera begint te filmen! Natuurlijk niet ideaal wanneer er om de 5 min een auto langs rijd.
Maar die lui zijn natuurlijk ook niet dom en komen waarschijnlijk niet snel een tweede keer terug!
Sterkte ermee man!
Gr. Mitchell
Ik zou gewoon een paar bouwlampen met bewegingssensors erop zetten, lekker in de spotlight zetten die lui!
Je kan ook via je laptop een webcam erop zetten. Je kan dan software downe waarmee je je laptop een alarm kan laten geven wanneer er beweging is en de camera begint te filmen! Natuurlijk niet ideaal wanneer er om de 5 min een auto langs rijd.
Maar die lui zijn natuurlijk ook niet dom en komen waarschijnlijk niet snel een tweede keer terug!
Sterkte ermee man!
Gr. Mitchell
Onze sponsors