Blue Chaser's Clubman need more low P262
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet het allemaal niet !!
Maar het schijnt dat de bovenste stukken van de orginele dempers (schalen ofzo) niet op het schroefset passen ..
De veer wordt simpelweg NIET opgesloten/geklemt ..
Precies het zelfde als ik met mijn 1e (verkeerde) set Coendekveren had
Met rammelen en onveilige situaties tot gevolg ..

Lijken mij dempers voor een later type ..
Nu dus 500 euro lichter en een set die niet past

Maar het schijnt dat de bovenste stukken van de orginele dempers (schalen ofzo) niet op het schroefset passen ..
De veer wordt simpelweg NIET opgesloten/geklemt ..
Precies het zelfde als ik met mijn 1e (verkeerde) set Coendekveren had
Met rammelen en onveilige situaties tot gevolg ..

Lijken mij dempers voor een later type ..
Nu dus 500 euro lichter en een set die niet past

Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 16 jun 2009, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die tip van Berthil is idd het uitzoeken waard !! Thnx Berthil..
Al weet ik dat die schotels niet voor het oprapen liggen om zo ff te kijken of het dan wel past ..
Ik weet dit omdat ik er eens een kapot heb gereden door verkeerde verlagingsveren ..
Toen moest die ook besteld worden , dit zijn dingen die normaal gesproken bijna nooit kapot gaan ..
Heb ook geen flauw idee wat dat dan ook weer gaat kosten ..
De monteur die getracht heeft de set te monteren , zei dat het kon komen omdat mijn Cooper is ingevoerd ..
De auto's die in Duitsland verkocht worden kunnen iets voor liggen van de auto's die hier verkocht worden ..
En nu hij dit zo zei moest ik terug denken aan mijn oude Peugeot 205 GTI daar heb ik zoiets ook mee meegemaakt ..
Dus het zou zomaar kunnen !!
Dat zou betekenen dat de set dus wel voor Mini's is van voor 03-2002 maar dan niet ingevoerd ..
Iemand hier meer verstand van ??
Gr Geer
Al weet ik dat die schotels niet voor het oprapen liggen om zo ff te kijken of het dan wel past ..
Ik weet dit omdat ik er eens een kapot heb gereden door verkeerde verlagingsveren ..
Toen moest die ook besteld worden , dit zijn dingen die normaal gesproken bijna nooit kapot gaan ..
Heb ook geen flauw idee wat dat dan ook weer gaat kosten ..
De monteur die getracht heeft de set te monteren , zei dat het kon komen omdat mijn Cooper is ingevoerd ..
De auto's die in Duitsland verkocht worden kunnen iets voor liggen van de auto's die hier verkocht worden ..
En nu hij dit zo zei moest ik terug denken aan mijn oude Peugeot 205 GTI daar heb ik zoiets ook mee meegemaakt ..
Dus het zou zomaar kunnen !!
Dat zou betekenen dat de set dus wel voor Mini's is van voor 03-2002 maar dan niet ingevoerd ..
Iemand hier meer verstand van ??
Gr Geer
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook is de lengte vd veer in 3-2002 veranderd bij de eerdere types zijn de veren langer , ik heb namelijk eerder verlagingsveren van een later type gehad en die waren te kort voor mijn Cooper ..
Er zit niet alleen verschil in de beugel Werner ..werner schreef:De veerschotels zijn volgens mij voor alle type's en pré / facelift het zelfde.
Er zit wel een verschil in de schokbreker daar zit een steun aan gelast om de stabilisator (bij de facelift) te monteren.
Ook is de lengte vd veer in 3-2002 veranderd bij de eerdere types zijn de veren langer , ik heb namelijk eerder verlagingsveren van een later type gehad en die waren te kort voor mijn Cooper ..
Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 16 jun 2009, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors