Je hebt er wel pech mee zeg! Maar het blijft een leuk ding om te zien.
Hopelijk is hij snel gemaakt en kan je nu weer veel kilometers maken zonder dat ihij kapot gaat.
De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Nou, we zijn er weer bovenop. Dealer heeft er zolang een cooper S riem op gezet, 2 juli gaat er nog weer een JCW riem omheen.
Nog ff het lijstje nagelezen:
- Grote beurt
- Multiriem & spanner vervangen
- Remschijven + blokken achter vervangen
- Powerflex motorsteun
- 15% cravenspeed pulley
- Vermogenscheck op rollenbank.
Achterschijven ben ik overgestapt naar Tarox G88 ipv de Brembo. Zien er prachtig uit. (je moet wel goed kijken
)
Die stabi pastte dus niet. Als iemand nog een race-schroefset heeft zitten dan past die daar op (bij mij zit ie tegen de veren aan..) Voor diegene die hem kan monteren gratis af te halen.
Echt superservice bij Beek. VEEL beter dan een dealer.
iDD
- Grote beurt
- Powerflex motorsteun
- 15% cravenspeed pulley
Achterschijven ben ik overgestapt naar Tarox G88 ipv de Brembo. Zien er prachtig uit. (je moet wel goed kijken

Die stabi pastte dus niet. Als iemand nog een race-schroefset heeft zitten dan past die daar op (bij mij zit ie tegen de veren aan..) Voor diegene die hem kan monteren gratis af te halen.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Nou, we zijn er weer bovenop. Dealer heeft er zolang een cooper S riem op gezet, 2 juli gaat er nog weer een JCW riem omheen.
- Grote beurt
- Powerflex motorsteun
- 15% cravenspeed pulley
)
iDD
- Grote beurt
- Powerflex motorsteun
- 15% cravenspeed pulley

iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb vanmiddag eindelijk de passagiers-raam-in-één-klik-omhoog gemonteerd. 10 minuutjes werk of misschien wel minder. Precies zoals Remco het heeft omschreven.
Dit is een modificatie die ik er al jaaaaren op had willen hebben. Blij dat het eindelijk zit. Echt super Remco!
Ook heb ik mijn M7 vleugel vervangen. De nieuwe ziet er weer super shiney uit
Tot slot de driving lights ook weer aangesloten. Nu hopen dat alles in elkaar blijft zitten. Misschien dat er nog een beetje lol aan te beleven valt.
iDD
Dit is een modificatie die ik er al jaaaaren op had willen hebben. Blij dat het eindelijk zit. Echt super Remco!
Ook heb ik mijn M7 vleugel vervangen. De nieuwe ziet er weer super shiney uit

Tot slot de driving lights ook weer aangesloten. Nu hopen dat alles in elkaar blijft zitten. Misschien dat er nog een beetje lol aan te beleven valt.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Wat doen jullie morgenmiddag?
En omdat al die huisvrouwen ook graag plaatjes zien:

Duur grapje zo op bed! Pure dollars.

Dit is de schade... Ik hoop voor Shelly dat het een productiefoutje was en niet standaard!

En zo staat ie er dan weer bij. Netjes aan de gracht voor de deur.

Ff een schuifje voor en achter. Voor: AP racing calipers en geperforeerde schijven. Achter Tarox G88 schijven en OEM klauwen in het rood.

Niet zo'n mooi shopje als die van vorig jaar, maar ik had geen statief! Toch altijd leuk.
iDD
En omdat al die huisvrouwen ook graag plaatjes zien:

Duur grapje zo op bed! Pure dollars.

Dit is de schade... Ik hoop voor Shelly dat het een productiefoutje was en niet standaard!

En zo staat ie er dan weer bij. Netjes aan de gracht voor de deur.

Ff een schuifje voor en achter. Voor: AP racing calipers en geperforeerde schijven. Achter Tarox G88 schijven en OEM klauwen in het rood.

Niet zo'n mooi shopje als die van vorig jaar, maar ik had geen statief! Toch altijd leuk.
iDD
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors