Succes met afhandeling. Aangezien je een R56 hebt zou je bij 123parts of NNP voor een nieuwe spiegel kunnen kijken. Lijkt me voordeliger dan een stealer
Paul's PW Mini One: VERKOCHT
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
dat is inderdaad wel een goed idee ja. Ik zal is ff gaan zoeken op die sites, dankje Ries
nou ik vertel maar niet wat ik dan met ze zou doen......Ries schreef:Da's erg balen en je zou ze toch eens een keer betrappen![]()
Succes met afhandeling. Aangezien je een R56 hebt zou je bij 123parts of NNP voor een nieuwe spiegel kunnen kijken. Lijkt me voordeliger dan een stealer
dat is inderdaad wel een goed idee ja. Ik zal is ff gaan zoeken op die sites, dankje Ries
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
dankje BigD en Sven (belletje trekken is het volgens mij
)
ja ik was best opgefokt, zeker toen ik zag dat het bij andere auto's ook zo was, anders kon je nog denken dat het "per ongeluk" gegaan was, maar waren stuk of 10 auto's ook geraakt. Hoorde s'avonds al heel de tijd scooters, dus denk dat ze gewoon langs gereden zijn en alle spiegels hebben geraakt die ze tegen kwamen.
Moet ze vanavond echt niet weer horen want dan ga ik denk ik ff kijken of ik nog een beetje kan honkballen...
ja ik was best opgefokt, zeker toen ik zag dat het bij andere auto's ook zo was, anders kon je nog denken dat het "per ongeluk" gegaan was, maar waren stuk of 10 auto's ook geraakt. Hoorde s'avonds al heel de tijd scooters, dus denk dat ze gewoon langs gereden zijn en alle spiegels hebben geraakt die ze tegen kwamen.
Moet ze vanavond echt niet weer horen want dan ga ik denk ik ff kijken of ik nog een beetje kan honkballen...
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ja ik kan ook heeeel slecht tegen dit soort dingen. Maar voor hetzelfde geld had je ook nog een deuk in je deur gehad op het punt waar de spiegelvoet in de deur zit geschroefd. Dus zo gezien valt het nog mee moet je maar denken. Nieuwe spiegel en nieuwe A-stijlkap en hij staat er weer als nieuw bij.

"We've got a thing that's called...MINI love"
Onze sponsors