@ Patrick1976; Een bruine Clubman hebben we inderdaad nog niet... Ik heb je onder voorbehoud op de lijst gezet.
@ ducks; Ook jou heb ik onder voorbehoud op de lijst geplaatst.
Niet echt... Persoonlijk wil ik geen al te strakke planning maken met hoelaat we op een afgesproken punt moeten zijn. Dit geeft immers alleen maar onnodige stress, en het ritje is juist ter ontspanning...hanskramer schreef:heeft iemand nog iets van een programma?

Maar Dennis en ik hebben wel een grof idee opgesteld waar we langs willen rijden: Uiteraard beginnen we in Apeldoorn, om via Beekbergen naar de Veluwsche Stoomtrein Maatschappijen in Lieren te rijden. Volgens TBL is er in die regio ook een kasteel waar foto's gemaakt kunnen worden..? Daar vandaan kunnen we via Loenen naar Dieren, uiteraard met de nodige pitstops op mooie locaties. In de buurt van Dieren weten we een hele mooie zandafgraving aan het eind van een doodlopende weg te vinden. Op de eerste pagina staan een aantal foto's van deze locaties.
Als we ons in die zandbak hebben vermaakt denk ik dat we beter even kunnen overleggen wat we gaan doen... Misschien willen er al mensen naar huis? Of zijn we hongerig geworden, en willen we eerst wat gaan eten? Of hebben we nog niet genoeg gereden, en gaan we de bochtige weggetjes van de Posbank opzoeken?