Dan willen we FOTO's!!!!
Succes morgen en laten we hopen dat alles goed gaat!!!
marss
R53 PW JCW (OEM+)
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Ik zou het echt zonde vinden als deze mega dure spoiler onderweg weg vliegt. En dan hup, zo op mijn Mini beland....
Ossie
Zou je niet dan beter bij een schadebedrijf langs gaan voor een dotje lijm of om een lijmpistool te lenen?denizg schreef:Ik hoop dat dat polymax voldoende is voor de spoilert. Dat betalink was echt duur + je moest ook nog eens zo een gun hebben.
Morgen gaat ie er op!
Ik zou het echt zonde vinden als deze mega dure spoiler onderweg weg vliegt. En dan hup, zo op mijn Mini beland....

Ossie

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
goede optie oscar.. zat zou je zeker kunnen doen denizzzz....ossie1972 schreef:Zou je niet dan beter bij een schadebedrijf langs gaan voor een dotje lijm of om een lijmpistool te lenen?denizg schreef:Ik hoop dat dat polymax voldoende is voor de spoilert. Dat betalink was echt duur + je moest ook nog eens zo een gun hebben.
Morgen gaat ie er op!
Ik zou het echt zonde vinden als deze mega dure spoiler onderweg weg vliegt. En dan hup, zo op mijn Mini beland....![]()
Ossie

-
Ri
Bericht
Dit ga je toch niet met polymax doen 
Dit is eigenlijk gewoon kit, die ook lijmeigenschappen bezit. Maar daar zou ik nooit een spoiler mee vast lijmen.
Dat betalink is wel 2 componenten, en is daardoor veel sterker.
Of zoals andere zeggen. Even bij een schadehersteller laten plakken.
Kan nooit veel werk zijn.

Dit is eigenlijk gewoon kit, die ook lijmeigenschappen bezit. Maar daar zou ik nooit een spoiler mee vast lijmen.
Dat betalink is wel 2 componenten, en is daardoor veel sterker.
Of zoals andere zeggen. Even bij een schadehersteller laten plakken.
Kan nooit veel werk zijn.
denizg schreef:Ik hoop dat dat polymax voldoende is voor de spoilert. Dat betalink was echt duur + je moest ook nog eens zo een gun hebben.
Morgen gaat ie er op!
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Ja OK maar die spoiler krijg je er dan niet meer heel vanaf...denizg schreef:Tis er altijd wel van af te krijgen, alleen gaat het echt wel in je lak zitten en krijg je het er niet af zonder schade![]()
Jullie hebben me bang gemaakt nu!!!!!!!!!!!! Zo ff langs de dealer ;s

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors