net terug van vakantie... en wat een klote nieuws zeg.
Dit was vroeger mijn idool. Geweldige muziek, fantastische dans moves. Nog steeds als ik naar het live optreden van Billy Jean kijk, krijg ik kippenvel.
Zonde zonde zonde. Jammer dat het de laatste jaren steeds minder ging en hij steeds meer ging vervreemden van de rest van de wereld. En de al dan wel/niet vermeende schandalen... ik kan er weinig over zeggen... de media (roddels) geloof ik al jaren niet meer. De artiest MJ was ongeëvenaard en onovertroffen.
Een zwarte dag en heb een onbestemd gevoel.
No more NOSE-JOBS.....
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
Als er bij Top Gear bij de volgende uitzending geen Stig meer is, weten we ook weer die dat nou echt was
Nee serieus, zeker in de jaren tachtig een ikoon! Jammer dat ie nu al overleden is.

Nee serieus, zeker in de jaren tachtig een ikoon! Jammer dat ie nu al overleden is.
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
- Clubmanner
- Nieuwsgierig
Bericht
Blijft altijd Zonde zo iemand te zien gaan!
Wat ie allemaal heeft uitgespookt...de muziek bleef beestig!
Wat ie allemaal heeft uitgespookt...de muziek bleef beestig!

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
wel wacko
maar ook zeker King op Pop!
even een filmpje uit de hele oude doos , van de computergame Moonwalker uit 1990, voor de SEGA MegaDrive en Master System. Dat is heel wat nintendogeneraties geleden !
Gewoon ter illustratie hoe lang geleden hij een icoon werd en dat hij dat toch wel heel lang is geweest.
http://www.youtube.com/watch?v=lF89npFbn8g
en hier een heel mooi liveoptreden

maar ook zeker King op Pop!

even een filmpje uit de hele oude doos , van de computergame Moonwalker uit 1990, voor de SEGA MegaDrive en Master System. Dat is heel wat nintendogeneraties geleden !

Gewoon ter illustratie hoe lang geleden hij een icoon werd en dat hij dat toch wel heel lang is geweest.
http://www.youtube.com/watch?v=lF89npFbn8g
en hier een heel mooi liveoptreden
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
De allereerste keer dat ik oog in oog stond met Michael was in Werchter op 23 augustus in 1988.
4 dagen ervoor was ik naar "De Kuip" geweest naar de Love-Sexy tour van Prince, ik had er eigenlijk niet zo'n zin in dat hele eind rijden kan ik me nog herinneren en dan ook nog voor de tweede keer een concert binnen een paar dagen. Om twee uur stonden we al in de rij. Dat leverde wat op: IK STOND HELEMAAL VOORAAN
!!!! toen het om 20.30 uur begon.
Zo fragiel en kwetsbaar als die over kwam bij een interview, zo krachtig en "bezeten" op het podium. Die man had rytme in elke vezel.
Geweldig!!!
Ik heb alles op vinyl, zal ze de komende dagen ns draaien........
Gaaf Marcel!!!
gr, PC
* jammer Roy
4 dagen ervoor was ik naar "De Kuip" geweest naar de Love-Sexy tour van Prince, ik had er eigenlijk niet zo'n zin in dat hele eind rijden kan ik me nog herinneren en dan ook nog voor de tweede keer een concert binnen een paar dagen. Om twee uur stonden we al in de rij. Dat leverde wat op: IK STOND HELEMAAL VOORAAN

Zo fragiel en kwetsbaar als die over kwam bij een interview, zo krachtig en "bezeten" op het podium. Die man had rytme in elke vezel.
Geweldig!!!
Ik heb alles op vinyl, zal ze de komende dagen ns draaien........
Gaaf Marcel!!!
gr, PC
* jammer Roy

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
DE laatste jaren, helaas, niet altijd positief in het nieuws geweest, en wat ervan waar is daargelaten, maar zoiets gun je niemand.
Het leventje wat ie heeft gehad is extreem geweest, wat hem, blijkt nu een beetje, waarschijnlijk fataal is geworden.
Ik vond het altijd een erg aparte verschijning. Hij had zo zijn ''dingen'' wat echt Michael Jackson was, om alleen de Moonwalk ff te noemen.
Je zegt Moonwalk en je zegt MJ.
En ik kan van, veel van zijn muziek wel genieten, maar das natuurlijk persoonlijke smaak.
Het is en blijft een grootheid! Heel jammer dat ie zo vroeg is overleden. Dat ie het nu beter mag hebben!
Het leventje wat ie heeft gehad is extreem geweest, wat hem, blijkt nu een beetje, waarschijnlijk fataal is geworden.
Ik vond het altijd een erg aparte verschijning. Hij had zo zijn ''dingen'' wat echt Michael Jackson was, om alleen de Moonwalk ff te noemen.
Je zegt Moonwalk en je zegt MJ.
En ik kan van, veel van zijn muziek wel genieten, maar das natuurlijk persoonlijke smaak.
Het is en blijft een grootheid! Heel jammer dat ie zo vroeg is overleden. Dat ie het nu beter mag hebben!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Is het misschien een leuk idee om een meet te doen bij de Mac in Best ?!!!
Blackbird? wat doen we de 17e of evt de 24?
niet allemaal tegelijk!!!!!!!!!!!! Jammer dat het statue niet in Breda staat

gr, PC
Blackbird? wat doen we de 17e of evt de 24?
niet allemaal tegelijk!!!!!!!!!!!! Jammer dat het statue niet in Breda staat

gr, PC
Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 03 jul 2009, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kan er niet om treuren, hij heeft goeie muziek gemaakt. Maar de michael die volgens velen een legende is geworden is al lang niet meer ...
Ik hoop alleen dat hier ook weer zo geen drama van wordt gemaakt als bij de king
. Straks gaan weer een hoop fans lopen zoeken om hem levend terug te vinden.
Maar jammer dat hij is komen te overleden
Ik hoop alleen dat hier ook weer zo geen drama van wordt gemaakt als bij de king

Maar jammer dat hij is komen te overleden
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
cheers, PC

dat zijn jouw woorden Fred!! Relax en heb respect voor zijn fans...............Fred schreef: Maar de michael die volgens velen een legende is geworden is al lang niet meer ...

cheers, PC

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Op onderstaande filmpjes is te zien hoe verschrikkelijk goed hij zijn manier van dansen had ontwikkeld en door de jaren tot in de kleinste details heeft fijngeslepen. Ongelooflijk knap!
Michael Jackson - Best ever Moonwalk on Billy Jean:
Michael Jackson - Billy Jean (live, New York 2001):
Michael Jackson - Best ever Moonwalk on Billy Jean:
Michael Jackson - Billy Jean (live, New York 2001):

"We've got a thing that's called...MINI love"
Onze sponsors