Gespot, Blue MCS in Wormerveer!

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Gespot, Blue MCS in Wormerveer!

26 jun 2009, 23:09

:mrgreen: :mrgreen:

Ik wilde nog even daar aan de kant, maar kwam al weer een auto en je sloeg af! Cu next time ;)
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Gespot, Blue MCS in Wormerveer!

27 jun 2009, 23:45

denizg schreef::mrgreen: :mrgreen:

Ik wilde nog even daar aan de kant, maar kwam al weer een auto en je sloeg af! Cu next time ;)
ja had een beetje haast :rijden, fijne cicanes daar he :mrgreen: :mrgreen: maar volgende keer stop ik even hoor om je laatste mods te aanschouwen. Zag ik nou dat je toch aan het verlagen bent geslagen? en je mist je spoiler, of is er wat moois op komst :P
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Gespot, Blue MCS in Wormerveer!

28 jun 2009, 13:07

wall-e schreef:
denizg schreef::mrgreen: :mrgreen:

ja had een beetje haast :rijden, fijne cicanes daar he :mrgreen: :mrgreen: maar volgende keer stop ik even hoor om je laatste mods te aanschouwen. Zag ik nou dat je toch aan het verlagen bent geslagen? en je mist je spoiler, of is er wat moois op komst :P
Klopt, inmiddels toch 3cm verlaagd met eibachs. Is dat zo duidelijk te zien dan? :D Ik dacht zelf van niet :mrgreen:
Ik rij ff nog kaal ja, spoiler komt er de 7e op enneh ik moest snel ff terug weer naar kantoor dus jah beetje haast ;)

Volgende keer babbelen we ff bij! 8)

Terug naar “MINI Spotting”