De Golf GTI is ingeruild voor een Scirocco

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
modena
Be Mini
Be Mini

19 jun 2009, 22:08

Hoy M-iNdo je hebt wel gelijk dat het kwa beleving een minder is ja.
Maar auto rijden is niet alleen sportief rijden,lekker ontspannen een rondje rijden geef mijn dan toch maar de scirocco.
Het zijn natuurlijk twee heel verschillende wagens,ik zou ze niet in de zelfde category zetten.
Als ik niet in de gelukkige situatie zat dat ik twee auto kan permiteren dan zou ik nooit geen mini hebben.
Versta me niet verkeert ik ben verknort aan onze mini maar zou hem nooooit als eerste auto nemen.

Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

19 jun 2009, 22:58

modena schreef:Hoy M-iNdo je hebt wel gelijk dat het kwa beleving een minder is ja.
Maar auto rijden is niet alleen sportief rijden,lekker ontspannen een rondje rijden geef mijn dan toch maar de scirocco.
Het zijn natuurlijk twee heel verschillende wagens,ik zou ze niet in de zelfde category zetten.
Als ik niet in de gelukkige situatie zat dat ik twee auto kan permiteren dan zou ik nooit geen mini hebben.
Versta me niet verkeert ik ben verknort aan onze mini maar zou hem nooooit als eerste auto nemen.

Jack
Hoi Jack,

Begrijp mij ook niet verkeerd maar het was slechts mijn mening/ervaring en het is inderdaad waar je voor kiest.
Voor het relaxed toeren en snelweg pakken is de Scirocco natuurlijk comfortabeler.

Maar voor mij is auto rijden wel een stukje beleving en dan heb ik het niet over alleen maar "gummen" maar ook de styling, looks, interieur, kwaliteit en de uitstraling en een bepaald gevoel dat je bij een auto krijgt. Ieder keer als ik in de MINI stap krijg ik nog steeds een smile op mijn gezicht.
Ik kan begrijpen dat er mensen zijn die een MINI nooit als eerste auto nemen want echt veel ruimte heb je natuurlijk niet.

Zo zie je maar hoe meningen kunnen verschillen en daar is niets mis mee 8) .

Het gaat er natuurlijk om dat jij happy bent met je auto :mrgreen:

Nog veel veilige kilometers 8)

Gr. M-iNdO

PS. met de MINI kun je ook lekker toeren hoor haha :wink:
your non average MINI driver
Jack C
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 jun 2009, 08:48

:oops: Jack sorry voor de wel late reactie, maar de auto heeft ook een beetje op zich laten wachten :mrgreen: .

Ik had hem nog nooit gezien in het zwart, wel in het wit, rood, zilver etc, maar in het zwart komt hij toch wel mooi tot zijn recht, vooral met de wielen en de verlaging, stoer de 2 pijpjes.

Nee nu heb je 2 schitterende auto's thuis staan, maar als ik mocht kiezen dan wist ik het wel........

Kan helaas niet naar de MacMeet maar zal het t.z.t wel eens zien in het echt. Geniet er maar mooi van.

Jack :mrgreen:
smartie
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

21 jun 2009, 11:14

Damn Jack.........mooie verzameling heb je inmiddels man 8) Gefeliciteerd !
Regards
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

21 jun 2009, 11:50

Jack C schreef::oops: Jack sorry voor de wel late reactie, maar de auto heeft ook een beetje op zich laten wachten :mrgreen: .

Ik had hem nog nooit gezien in het zwart, wel in het wit, rood, zilver etc, maar in het zwart komt hij toch wel mooi tot zijn recht, vooral met de wielen en de verlaging, stoer de 2 pijpjes.

Nee nu heb je 2 schitterende auto's thuis staan, maar als ik mocht kiezen dan wist ik het wel........

Kan helaas niet naar de MacMeet maar zal het t.z.t wel eens zien in het echt. Geniet er maar mooi van.

Welke dan?? :mrgreen:
modena
Be Mini
Be Mini

21 jun 2009, 12:04

Jack C schreef::oops: Jack sorry voor de wel late reactie, maar de auto heeft ook een beetje op zich laten wachten :mrgreen: .

:lol: :wink:

Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
Jack C
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 jun 2009, 18:24

:mrgreen:

Ik zou voor de 19 inch Kahn velgen gaan.... 8) en weer mooi AB en heerlijke stoelen in de auto en vette vipers en moet ik nog door gaan......, was een van de eerste Cooper S R56 die ik zelf heb gezien, nadat ik zelf een cooper in AB had gekocht en ik vind hem nog altijd super strak, niet over de top.

Sirocco zal zeker de betere auto zijn en misschien nog wel mooier rijden, en 10x beter zijn afgewerkt, maar ik heb gewoon niks met VW.

Succes met de mooie auto's, maar dat komt wel goed.

M-iNdO
Be Mini
Be Mini

21 jun 2009, 19:12

Jack C schreef::mrgreen:

Ik zou voor de 19 inch Kahn velgen gaan.... 8) en weer mooi AB en heerlijke stoelen in de auto en vette vipers en moet ik nog door gaan......, was een van de eerste Cooper S R56 die ik zelf heb gezien, nadat ik zelf een cooper in AB had gekocht en ik vind hem nog altijd super strak, niet over de top.

Sirocco zal zeker de betere auto zijn en misschien nog wel mooier rijden, en 10x beter zijn afgewerkt, maar ik heb gewoon niks met VW.

Succes met de mooie auto's, maar dat komt wel goed.

Ik ben het volledig met je eens :wink:
Zijn Cooper S R56 vind ik nog steeds 1 van de mooiste...... en dan heb ik hem nog niet eens in levende lijve gezien.
Gewoon superstrak!

Hoe dan ook...hij zal dubbel genieten haha :lol:
modena
Be Mini
Be Mini

21 jun 2009, 21:42

Dank je jongens ik zal onze mini beslist niet snel weg doen,meestal heb ik mijn auto´s niet lang(ik denk dat de scirocco sneller ververst word dan de mini :wink: ).
De mini is gewoon een heel speciaal wagentje,een auto met een zieltje.
Dat heeft de scirocco minder maar dat is weer een betere auto geen piepjes,kraakjes meer waar voor je geld.

Jack
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jun 2009, 00:16

Vanavond irl gezien, ik vind het een VETTE ride!!! Veel plezier ermee!!

marss
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jun 2009, 00:26

Echt dik, ja!
Reed onlangs achter een witte en vond het niet zo super. Het feit dat het 'dak' zoveel smaller is dan het midden.. Maar bij jouw zwarte en met de verlaging en de uberdikke velgen, valt dat allemaal weer beter mee!
Ri
Rini

27 jun 2009, 11:36

Wat een VETTE ride Jack !!!!!
Echt mooi man, maar je mag hem volgende keer wel wat meer laten blinken hoor. Haha.

Gr. Rini
stephan
Be Mini
Be Mini

08 okt 2009, 22:11

modena schreef:Dank je jongens ik zal onze mini beslist niet snel weg doen,meestal heb ik mijn auto´s niet lang(ik denk dat de scirocco sneller ververst word dan de mini :wink: ).
De mini is gewoon een heel speciaal wagentje,een auto met een zieltje.
Dat heeft de scirocco minder maar dat is weer een betere auto geen piepjes,kraakjes meer waar voor je geld.

Jack
:shock: :roll: :wink:
modena
Be Mini
Be Mini

11 okt 2009, 19:32

Ja Stephan je hebt gelijk dus ik zou me bijna :oops:

Gr. Jack
stephan
Be Mini
Be Mini

24 okt 2009, 19:22

modena schreef:Ja Stephan je hebt gelijk dus ik zou me bijna :oops:

Gr. Jack
Dikke bak Jack :X (nogmaals bedankt)
Gr Stephan

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”