Heeft hij nou 210pk?
Weten jullie wat voor een houder dit is?

Waarschijnlijk voor een gsm.
Is dit nog compleet te maken voor mijn telefoon?
Sorry ik ben nieuw met mini's.BRG schreef:Mooie MINI hoor. Ziet er lekker uit.
Heb je geen WORKS-certificaat bij je auto gekregen? Hierop kan je toch zien welk nummer van je KIT is gemonteerd en heb je toch gelijk duidelijkheid? Groet, Huib
Het lijkt inderdaad een kwestie van wennen.iDarkDesign schreef:Dat schokken had en heb ik ook. Ik heb zo om en nabij de 30k km op mijn 2005 Cooper S ook de drukgroepen (onder garantie) laten vervangen. Het is ook weer teruggekomen. Ietsje mee gas bijgeven en er is niets aan de hand.
iDD
Hoi, Ja dat nummer staat dan officieel ook op een certificaat dat je na montage van de kit ontvangt. Zo kan je dus aantonen dat er een officiële Works KIT gemonteerd is.FrankieV schreef:Sorry ik ben nieuw met mini's.BRG schreef:Mooie MINI hoor. Ziet er lekker uit.
Heb je geen WORKS-certificaat bij je auto gekregen? Hierop kan je toch zien welk nummer van je KIT is gemonteerd en heb je toch gelijk duidelijkheid? Groet, HuibMaar op de kleppendeksel/kop staat "works" met een nummer. Bedoel je dat?
Als je het nummer weet, wat weet je dan?
kheb ut gevonde......., bekerhouder.
Het gaat mij eigenlijk niet om de pk's. Vind het al prima zo. Als je in zijn vrij gas geeft, reageert hij met de lagere toeren niet altijd goed aan het gas. Vroeger kon je dan een carburateur bijregelenjimmysx schreef:Volgens mij zit bij een Works kit ook een softwareupdate. Hang me er nietaan op trouwens hoor![]()
En ik zou eerst een afspraak maken voor op de rollenbank, kijken wat de echte PeeKaa's zijn en daarna, afhankelijk van je budget, je eens goed laten informeren door Klaas. En handig is natuurlijk ook om je alvast te verdiepen in de tuning materie op minispeed.nl
Suc6 drmee hoor!!!![]()
![]()
Onze sponsors