in juli exact een jaar Frankie !!!frankie schreef:Ik ben daar nog nooit geweest.....Che schreef: leuk nummer van Frankie goes to Hollywood .![]()
![]()
![]()
Maareuh, alweer snel Che, hoe lang heb je de Mini nu, een jaartje?
De 2 liter SD van Peet - The End
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mmoerland
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik hoop voor je dat de prijs meevalt.
Een tijdje geleden ook eentje voor mijn Clio nodig gehad. Die was compleet 185 euries...
En dat is Renault.....nu de prijs voor een BMW... ben benieuwd.
Das inderdaad balen.
ach als ik de topics over dit wederom bekende Miniprobleem (nummer 88.000) lees dan zal je motor het binnenkort wel helemaal begeven dus vervangen zal toch wel een keer moeten. Baal alleen dat ik tevoren de TIS niet beter heb doorgenomen want dan had ik wellicht kunnen voorkomen dat ik het complete deel moet kopen. Ben benieuwd welke megaprijs ik morgen weer te horen krijg.
Daarna laat ik nog een nieuwe voorruit plaatsen en dan gaat ie definitief in de verkoop of inruil.
Wordt ofwel een Audi TT maar waarschijnlijker een A3 diesel want stilaan rijden we toch behoorlijk wat kilometers.
Ik hoop voor je dat de prijs meevalt.
Een tijdje geleden ook eentje voor mijn Clio nodig gehad. Die was compleet 185 euries...

En dat is Renault.....nu de prijs voor een BMW... ben benieuwd.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kan wel zeggen, had je de mijne maar moeten kopen. Maar daar zijn naar het schijnt wat lagers losgelopen en zit nu een nieuwe motor in....Dus dat had ook niet zo'n beste keuze geweest.Che schreef:in juli exact een jaar Frankie en vgl mij meer gesleuteld dan gereden !!!frankie schreef:Ik ben daar nog nooit geweest.....Che schreef: leuk nummer van Frankie goes to Hollywood .![]()
![]()
![]()
Maareuh, alweer snel Che, hoe lang heb je de Mini nu, een jaartje?

- kamiel
- Be Mini
Bericht
succes met de keuze en houd ons op de hoogte.
met de hond gaat het erg goed, die groeit als kool. ik heb een hele tijd geleden eens mogen rijden in een TT met 180 pk, dat viel een klein beetje tegen kwa vermogen, maar ik was wel bijzonder gescharmeerd van het uiterlijk en het intrieur!! een audi a3 met een diesel is ook een goede keuze, zeker met de 2.0 diesel en heel goedkoop te chippen naar 170pkChe schreef:kamiel schreef:jammer che, maar heel begrijpelijk, ik heb een tijd geleden precies dezelfde overweging moeten maken, maar heb tot op de dag van vandaag geen spijt.
Heb er nu 10.000km met de audi erop zitten en dat helemaal zonder problemen, helaas was dat bij onze mini heel anders.
Ben toch wel stiekem benieuwd wat de opvolger word van de mini??
hahaha de Kamielus leeft nog ...... we denken sterk aan een Audi TT .... ben al lang verliefd op die druppel maar besef ook dat ie qua rijbeleving gelijk zal zijn aan de A3 dus geen hoge funfactor.
heb ook geen zin om met de Mini te leuren dus die zal wel ingeruild worden
heeft allemaal geen haast want ben veel te druk met motorrijden .... Rossi heeft het toch weer geflikt vandaag !!
hoe is het met de hond Kamiel ??

- Jack C
- Mod virus alert!
Bericht
Che,
Heb je topic van begin tot eind maar eens doorgelezen, gezien alles wat er allemaal aan is geweest, kan ik me voorstellen dat je de auto de deur uit wil hebben. Je had voor al dat geld een mooie R56 Cooper S kunnen hebben (wel) uit Duitsland. Ik weet niet zo'n rijbelevenis als de R53, maar wel wat deugdelijker op het ratelgeluid na met starten.
TT , ik vind de oude modellen echt helemaal niks, dus ga maar mooi voor een adrie.
En binnenkort draaksteken.........
Maar deze week wordt het ook weer motor weer, kun je weer jagen..
Jack
Heb je topic van begin tot eind maar eens doorgelezen, gezien alles wat er allemaal aan is geweest, kan ik me voorstellen dat je de auto de deur uit wil hebben. Je had voor al dat geld een mooie R56 Cooper S kunnen hebben (wel) uit Duitsland. Ik weet niet zo'n rijbelevenis als de R53, maar wel wat deugdelijker op het ratelgeluid na met starten.
TT , ik vind de oude modellen echt helemaal niks, dus ga maar mooi voor een adrie.
En binnenkort draaksteken.........
Maar deze week wordt het ook weer motor weer, kun je weer jagen..
Jack

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jack, geloof me, van dat ratelgeluid zou ik ook niet kunnen slapen !!!!
Ps dan ben je wel even bezig geweest als je het hele topic nog eens gelezen hebt !
Ik vind de oude TT modellen juist wel mooi.
Mbt draaksteken, weinig motorrijden, ben mijn broer (kunstenaar) aan het helpen met lassen van een 9 meter hoge draak die medio juli op de rotonde A73 naar Beesel geplaatst wordt. Afgelopen vrijdag en zaterdag in de snikhete zon met beschermende kleding aan staan te lassen ... de kilo's vliegen ervanaf.
Heb vrijdag zelfs een vlammenwerper gemaakt voor in de bek van het beest.
Op mijn picasa staan al wat piccies.
Ps dan ben je wel even bezig geweest als je het hele topic nog eens gelezen hebt !
Ik vind de oude TT modellen juist wel mooi.
Mbt draaksteken, weinig motorrijden, ben mijn broer (kunstenaar) aan het helpen met lassen van een 9 meter hoge draak die medio juli op de rotonde A73 naar Beesel geplaatst wordt. Afgelopen vrijdag en zaterdag in de snikhete zon met beschermende kleding aan staan te lassen ... de kilo's vliegen ervanaf.
Heb vrijdag zelfs een vlammenwerper gemaakt voor in de bek van het beest.
Op mijn picasa staan al wat piccies.
Laatst gewijzigd door ginoceros op 16 sep 2009, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vanavond bij de Maassche eerst maar us mijn raamgedoe afhalen en dan kunnen we weer sleutelen ....
PS ik was laatst op een feestje van mijn schoonbroer en een vriendin van hun blijkt bij jullie P&O pief te zijn .... it's a small world we live in.
Kicke he ... en hij is nog niet af .... wordt nog op die sokkel geplaatst die ernaast staat en ergens midden of eind juli op de rotonde geplaatst met een staart die eromheen kronkelt.Jack C schreef:Die draak,
Che echt super mooi gemaakt, moet ik toch eens van dichtbij bekijken, echt superen het vuurspuwen..
Ik hoop dat een TT of een Adrie dat gaat brengen wat je verwacht.
Jack
Vanavond bij de Maassche eerst maar us mijn raamgedoe afhalen en dan kunnen we weer sleutelen ....
PS ik was laatst op een feestje van mijn schoonbroer en een vriendin van hun blijkt bij jullie P&O pief te zijn .... it's a small world we live in.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik heb je een pm teruggestuurd.
ik ga vh weekend wel weer de achterbank etc plaatsen en de komende tijd maar us kijken wat ik er bij inruil voor kan vangen en dan zien we wel weer verder.
@Steef, zitten de remmen er al op ?
@Bas long time no see. door baanwisseling heb ik vanaf 9 juli, 5 weken vakantie, moet lukken om dan weer us een bakkie koffie te komen drinken met onze motortjes !
Ries schreef:Ja Che gewoon die mini houden!!!!
Die handige handjes van je komen ons soms goed van pas! (spreek uit ervaring)

ik ga vh weekend wel weer de achterbank etc plaatsen en de komende tijd maar us kijken wat ik er bij inruil voor kan vangen en dan zien we wel weer verder.
@Steef, zitten de remmen er al op ?
@Bas long time no see. door baanwisseling heb ik vanaf 9 juli, 5 weken vakantie, moet lukken om dan weer us een bakkie koffie te komen drinken met onze motortjes !
Onze sponsors