vanaf pagina 34, de nieuwe melting silver Cooper S Cabrio
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
)

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Waarom vindt nu iedereen deze velgen zo mooi. Ik had de Duoble Spokes (R99) besteld. Ik denk dat ik maar even ga Photoshoppen. (als ik dat kanHans J schreef:Prachtbak!!! Velgen zij super bij die kleur.
Voor cabrio de mooiste.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Onze nieuwe Cooper S Cabrio. Welke velgen moeten er onder?
FF een vraagje.
welke velg moet er nu op?
De linker, in gepolijst alluminium of de rechter, zwart met allu rand.?
Ik weet het niet meer

welke velg moet er nu op?
De linker, in gepolijst alluminium of de rechter, zwart met allu rand.?
Ik weet het niet meer

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
TBL vertelde mij gisteren dat jij de man bent met info over het verlagen van deze "SUV". Ik weet dat het forum vool staat met topics hierover maar daarom zie ik door de bomen het bos niet meer. Heb je tips en/of advies voor mij?
Hans

Coen,coendek schreef:HEEEEEEEEURLIJK!!!!!!
TBL vertelde mij gisteren dat jij de man bent met info over het verlagen van deze "SUV". Ik weet dat het forum vool staat met topics hierover maar daarom zie ik door de bomen het bos niet meer. Heb je tips en/of advies voor mij?
Hans

- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
kijk op http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... =verlaging voor topic met de veren van Coen.
Al menig forumlid heeft bij hem de veren gekocht. Ikke ook en zeer tevreden.
x3Berthil schreef:De velgen zijn prima, hij moet gewoon DRINGEND omlaag

kijk op http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... =verlaging voor topic met de veren van Coen.
Al menig forumlid heeft bij hem de veren gekocht. Ikke ook en zeer tevreden.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Hahha hey Hans,
Pb mij even wat je precies wilt
dan kan ik je advies geven.
groeten
Coen
hanskramer schreef:Coen,coendek schreef:HEEEEEEEEURLIJK!!!!!!
Hans
Hahha hey Hans,
Pb mij even wat je precies wilt

dan kan ik je advies geven.
groeten
Coen
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

coendek
Coen,
de auto hebben we net opgehaald dus we willen er nog niet teveel aan sleutelen. We hebben echter wel het idee dat deze een beetje hoog op de poten staat. Ik ben dan oorspronkelijk wel een Hagenees maar zo hoog op de poten hoeft van mij nu ook niet zo nodig dus een beetje zakken kan geen kwaad. Ik weet echter niet wat dit met bijvoorbeeld de garantie doet. Ook is het niet echt de bedoeling om ermee te gaan racen. Mischien in de toekomst een JCW kitje erop maar nu nog ff niet omdat de knip wel akelig leeg aan voelt.
Dus eigenlijk alleen een stukje zakken voor het uiterlijk. Niet zo laag echter als die van Speedy. Ik moet er nog wel mensen in vervoeren en over dremmpels rijden.
Ik hoor wel wat er mogelijk is,
Groet,
Hans
Coen,
de auto hebben we net opgehaald dus we willen er nog niet teveel aan sleutelen. We hebben echter wel het idee dat deze een beetje hoog op de poten staat. Ik ben dan oorspronkelijk wel een Hagenees maar zo hoog op de poten hoeft van mij nu ook niet zo nodig dus een beetje zakken kan geen kwaad. Ik weet echter niet wat dit met bijvoorbeeld de garantie doet. Ook is het niet echt de bedoeling om ermee te gaan racen. Mischien in de toekomst een JCW kitje erop maar nu nog ff niet omdat de knip wel akelig leeg aan voelt.
Dus eigenlijk alleen een stukje zakken voor het uiterlijk. Niet zo laag echter als die van Speedy. Ik moet er nog wel mensen in vervoeren en over dremmpels rijden.
Ik hoor wel wat er mogelijk is,
Groet,
Hans

Onze sponsors