Greetz BigD
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ga eerst de oude accu terug zetten. Voor de wegligging mag er best nog een beetje gewicht achterin liggen.
Plexiglas ramen zal wel één van de laatste dingen zijn. Eerst maar eens dit en dan weer lekker rijden
Mijn Dremel heeft het trouwens vandaag begeven, hij heeft 5 jaar uitstekend dienst gedaan.
Morgen maar een nieuwe halen want het dremelen is nog niet klaar
Plexiglas ramen zal wel één van de laatste dingen zijn. Eerst maar eens dit en dan weer lekker rijden
Mijn Dremel heeft het trouwens vandaag begeven, hij heeft 5 jaar uitstekend dienst gedaan.
Morgen maar een nieuwe halen want het dremelen is nog niet klaar
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb een paar maanden terug een FERM multitool gekregen van mijn liefje. Vele malen goedkoper dan dremel, maar wel dezelfde kwaliteit.
Keuze genoeg!
iDD
Keuze genoeg!
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
De accu is omhoog dus de weg is vrij voor de Supersprint uitlaat en Challenge diffusor. Alleen de min-kabel heb ik wat moeten verleggen, de pluskabels passen zonder wijziging. Bij de plus-pool heb ik wat uit de Cooper accubak moeten dremelen, verder past de bak mooi.

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het blijft een Mini en dan ook nog mijn allereerste dus wat respect van mijn kant voor de auto vind ik wel op zijn plaats. Slopen kan iedereen, in het mooi zelf weer opbouwen passend in het geheel ligt nog steeds de uitdaging.
Omdat ik niet het gevoel wil hebben dat ik in een sloopauto zit en het ook jammer is van alle uren die er al in de Mini zijn gestoken.marss schreef:Waarom werk je alles nog zo netjes af??? Het wordt toch een trackracer ......
Het blijft een Mini en dan ook nog mijn allereerste dus wat respect van mijn kant voor de auto vind ik wel op zijn plaats. Slopen kan iedereen, in het mooi zelf weer opbouwen passend in het geheel ligt nog steeds de uitdaging.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
De box zelf zit met 3 M6 bouten vast waarvan twee door de carrosserie. De traanplaat is rondom met twee componenten metaallijm vastgelijmd en ook nog eens met twee M6 bouten. Ik ben overal met mijn volle gewicht aan gaan hangen en alles zit nog vast
Geen strap, het deksel zit vast geklikt en de batterij zelf zit goed met de metalen klem vast.Berry M schreef:Hoort er niet iets van een 'strap' over die accubakdeksel heen, Berthil?
De box zelf zit met 3 M6 bouten vast waarvan twee door de carrosserie. De traanplaat is rondom met twee componenten metaallijm vastgelijmd en ook nog eens met twee M6 bouten. Ik ben overal met mijn volle gewicht aan gaan hangen en alles zit nog vast
Onze sponsors