Jullie hebben je best gedaan zeg!
Afterparty Apeldoorn meeting
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
haha
Apeldoorn > Doorn 59 km
Apeldoorn > Enschede 76 km
Apeldoorn > Doorn 59 km
Apeldoorn > Enschede 76 km
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- paulsuus
- Enthousiast

Bericht
heey,
beetje late reactie, maar ja. wij vonden het een hele leuke dag, we hebben leuke mensen leren kennen. de foto's staan nog op de camera, maar die komen nog.
de foto's die er al staan zijn echt supermooi!!!!
goed georganiseerd!!!
tot de volgende meet
groetjes Paul en Suzanne
beetje late reactie, maar ja. wij vonden het een hele leuke dag, we hebben leuke mensen leren kennen. de foto's staan nog op de camera, maar die komen nog.
de foto's die er al staan zijn echt supermooi!!!!
goed georganiseerd!!!
tot de volgende meet
groetjes Paul en Suzanne
- Dennis
- One wheel wonder

Bericht
Wat mij ook 100% mee viel was dat de auto's niet echt smerig werden van de ritjes
Vlak voor de Mac hebben we de hele auto nog eens nagepoetst en geboent om alle vliegjes eraf te krijgen.... en tijdens de meeting zagen we de vliegjes ook letterlijk vliegen... maar eind van de avond zat er eigenlijk geen enkele vlieg op de auto en was alles nog glim en glans
Vlak voor de Mac hebben we de hele auto nog eens nagepoetst en geboent om alle vliegjes eraf te krijgen.... en tijdens de meeting zagen we de vliegjes ook letterlijk vliegen... maar eind van de avond zat er eigenlijk geen enkele vlieg op de auto en was alles nog glim en glans
- patrick1976
- Mod virus alert!

Bericht
Toch nog een paar foto's van mijn kant. De meeste zijn al geplaatst door andere. Vandaar dat ik er " slechts" 13 plaats.

Onze sponsors