Beste mensen ik zoek een soort van body kit voor mijn mini cooper en heb al gekeken bij JCW, maar volgens mij bieden die niets aan. Weten jullie misschien een internetsite waar ik speciale bumperkits en siteskirts voor mijn mini kan vinden(nieuw).
Alvast bedankt voor het antwoord
Gr ray
Achter en voorbumper + sideskirts voor mijn mini
- Rayyyy
- 4 op een rij!
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mini heeft een aerodynamica pakket voor de MINI deze valt niet onder het JCW pakket maar is een MINI accesoire. Als je wilt weten hoe het eruit ziet, er zijn een aantal forumleden die het pakket erop hebben zitten. Zelf hebben we alleen de side-skirts maar MINIJCW heeft bijvoorbeeld het hele pakket met voor en achterbumper en de sideskirts.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Je bedoelt wielkastranden, spoorverbreders zijn platen om het spoor van de wielen te verbreden.

Maar je hebt wel gelijk dat het minderis dat die randen niet mooi doorlopen.
Vindt ik ook niet zo mooi en ook een "jammer-puntje" bij de GP.
???red_devil schreef:spoorverbreders

Je bedoelt wielkastranden, spoorverbreders zijn platen om het spoor van de wielen te verbreden.

Maar je hebt wel gelijk dat het minderis dat die randen niet mooi doorlopen.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ja die Hamman vind ik persoonlijk de gaafste.
Ook deze heb je nog

(uitlaten aan de zijkant! te gek!)

(vleugeltjes aan de zijkant)

(oef..... lelijk)

(Dit vind ik een hele mooie)

(brrrr)

(heeft wel iets)
iDD...... keuze genoeg!
Ook deze heb je nog

(uitlaten aan de zijkant! te gek!)

(vleugeltjes aan de zijkant)

(oef..... lelijk)

(Dit vind ik een hele mooie)

(brrrr)

(heeft wel iets)
iDD...... keuze genoeg!
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Persoonlijk vind ik de MS design set erg mooi (met de boutjes in de wielkastranden)
Zag ik daar een cabrio met 20" velgen
?
Ja dus.Rayyyy schreef:maar laten we zeggen bij bijvoorbeeld hamann, is er dan een standaardpakket voor mini?
Persoonlijk vind ik de MS design set erg mooi (met de boutjes in de wielkastranden)
Zag ik daar een cabrio met 20" velgen

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik denk inderdaad dat de beste manier van handelen op dit moment alle tuningshops bellen en vragen of ze van merk 'x' producten leveren/ kunnen bestellen. Zo ja dan kunnen ze het product naar wens bestellen. Dan zul je ze moeten laten spuiten bij je dealer.
heel gaaf. Als je voor de Hamman kit graag zou ik graag een pb van je ontvangen met de kosten ervan en waar je ze uiteindelijk besteld hebt. Ben zelf nl ook best wel geïnteresseerd in die dingen.
iDD
heel gaaf. Als je voor de Hamman kit graag zou ik graag een pb van je ontvangen met de kosten ervan en waar je ze uiteindelijk besteld hebt. Ben zelf nl ook best wel geïnteresseerd in die dingen.
iDD
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij komt het meeste uit UK of USA, weinig "grote beurt" dealers hebben MINI stuff.
Check:
minimania.co.uk of .com
newministuff.co.uk
minispeed.com
minispares.co.uk of .com
of wees eens creatief...................... GOOGLE
Er is "plenty" te verkrijgen en verzending is vlekkeloos (spreek uit ervaring)
Lang leve internet
Ciao
Check:
minimania.co.uk of .com
newministuff.co.uk
minispeed.com
minispares.co.uk of .com
of wees eens creatief...................... GOOGLE
Er is "plenty" te verkrijgen en verzending is vlekkeloos (spreek uit ervaring)
Lang leve internet
Ciao
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Hier in de buurt is volgens mij een Hamann dealer. Voor de winkel heel groot de Hamann logo.
Ze zitten in Baarlo (of Kessel). Naam: Piet Smets geloof ik.
Anders idd verschillende tuningszaken afbellen.
Je kan ook naar de BMW/MINI dealer in Aachen gaan. Die verkopen AC Schnitzer onderdelen. Moet je wel in de buurt wonen (Duitsland)
Ze zitten in Baarlo (of Kessel). Naam: Piet Smets geloof ik.
Anders idd verschillende tuningszaken afbellen.
Je kan ook naar de BMW/MINI dealer in Aachen gaan. Die verkopen AC Schnitzer onderdelen. Moet je wel in de buurt wonen (Duitsland)

- Braspenning Racing
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb contacten bij Hamann, maar let wel............. ze hebben niet de goedkoopste spullen 

Onze sponsors