JCW Aero pakket Clubman

GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 jul 2009, 17:25

patrick1976 schreef:Concurrender prijzen misschien? Smartie is goedkoper...

misschien dat jullie een en ander combineren.
Nee Sorry Patrick, wij hebben er helemaal geen boodschap aan om parrallel in te voeren...
Er zijn ook nog steeds klanten die graag naar ons komen om een Aeropakket, die gaan niet zeuren voor die 100€ verschil op 1500€... :lol:
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
patrick1976
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 jul 2009, 20:18

Ik snap je argument. Maar halen uit Duitsland of halen in België is voor mij de afweging. Ik zie de voordelen wel in thuisbezorgibg i.p.v. Ophalen bij onze zuiderburen. Dus tja, 140 euro is wel een verschil van bijna 10% en dus de overweging waard. Ik wil niet perse vooreen dubbie op de eerste rang zitten. Wellicht dat je me met andere steekhoudende argumenten wel kan overtuigen?

Gr. Patrick
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 jul 2009, 20:28

Helemaal niet, en dat is ook niet de bedoeling...
Het is alleen spijtig dat iemand die heel veel tijd int forum steekt en zijn best doet om iedereen op de hoogte te stellen van nieuwigheden ed, eigenlijk het slachtoffer wordt van het feit dat zijn importeur andere prijzen hanteert dan buurlanden... :?

Dus is eigenlijk alle moeite weer voor niets, een andere dealer gaat dan met de pluimen lopen, puur om de prijs... (oke in dit geval is er weinig service als je hem zelf plaatst)

Voor een klant die regelmatig iets komt kopen, als vaste klant aan huis, doe je ook eens iets extra, dus dan verdien je dat wel weer eens terug denk ik dan... maar prijsjagers hou ik me zo niet mee bezig... :)

Als ik zelf iets koop, ga ik ook steeds op zoek naar het goedkoopste, ook al moet ik daar even voor rijden, dat is waar, maar af en toe betaal ik soms toch eens ieeets meer omdat ik dan weet dat ik op die persoon kan rekenen, en ik daar wel een bepaalde service bij krijg.

Amen.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Clubmenneke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 jul 2009, 21:12

GregBem schreef:Helemaal niet, en dat is ook niet de bedoeling...
Het is alleen spijtig dat iemand die heel veel tijd int forum steekt en zijn best doet om iedereen op de hoogte te stellen van nieuwigheden ed, eigenlijk het slachtoffer wordt van het feit dat zijn importeur andere prijzen hanteert dan buurlanden... :?

Dus is eigenlijk alle moeite weer voor niets, een andere dealer gaat dan met de pluimen lopen, puur om de prijs... (oke in dit geval is er weinig service als je hem zelf plaatst)

Voor een klant die regelmatig iets komt kopen, als vaste klant aan huis, doe je ook eens iets extra, dus dan verdien je dat wel weer eens terug denk ik dan... maar prijsjagers hou ik me zo niet mee bezig... :)

Als ik zelf iets koop, ga ik ook steeds op zoek naar het goedkoopste, ook al moet ik daar even voor rijden, dat is waar, maar af en toe betaal ik soms toch eens ieeets meer omdat ik dan weet dat ik op die persoon kan rekenen, en ik daar wel een bepaalde service bij krijg.

Amen.

8)
Precies zo is het.
Je gaat opzoek naar het goedkoopste, maar een goede relatie is ook belangrijk :wink:
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

01 jul 2009, 21:30

Vind dat de prijs een groot hangijzer is... 1200€ of 200 minder is voor mij een hoop geld en zeker voor iets wat ik er zelf op ga zetten ongeacht waar ik het koop..

Coen

ps. Vind relaties ook belangrijk maar voor mij is het verschil tussen te duur of wel kopen...
Clubmenneke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 jul 2009, 21:38

coendek schreef:Vind dat de prijs een groot hangijzer is... 1200€ of 200 minder is voor mij een hoop geld en zeker voor iets wat ik er zelf op ga zetten ongeacht waar ik het koop..

Coen

ps. Vind relaties ook belangrijk maar voor mij is het verschil tussen te duur of wel kopen...
Klopt maar nu is ie misschien "te duur"een andere keer helpt ie je weer uit de brand.
c'est la vie :wink:
Maar inderdaad als je het er zelf opzet is die 200 euro een doorslaggevend verschil.
Maar dat kunnen we Greg toch niet aanrekenen!
Hij zal ook doen wat hij kan, neem ik aan.....
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

01 jul 2009, 21:47

nee ik reken niemand wat aan maar ik vind het ook oneerlijk om er een probleem van te maken.

voor mij is het zo dat als ik het aero pakket via greg zou moeten kopen dat ik het dus niet zou kopen omdat het mij te duur is.

Nu komt er een situatie waarin ik wel hetgene kan betalen wat ik graag zou willen. Dus dan is het voor mij 1+1=2

Greg helpt mij regelmatig uit de brand en hoop ook zeker dat dit zo kan blijven ondanks ik een aero pakket via hem niet kan betalen. greg is HEEL vaak de goedkoopste geweest en heb dan ook regelmatig via hemm gekocht en vaak heb ik niet eens verder gezocht maar dit is omdat ik hem die verkoop GUN.
en nog steeds gun ik hem alles maar ik gun mijzelf die paar honderd euro dat het scheelt.

ik snap dat het balen is voor greg maar ik had het zowiezo niet en nooit voor die prijs gekocht.

ook staat er een aero pakket op ebay voor de R56... deze kost 550euro... ook hier kan greg niet bij in de buurt komen.. jammer maar helaas zou ik zeggen.. ik zou dus als ik zo'n aero pakket nodig zou hebben niet hoeven na te denken waar ik deze zal halen..

Scheelt het 50e.. 75e... dan gun ik uiteraard Greg de verkoop.. maar nu is dit niet het geval en scheelt het voor mij aanzienelijk.

my 2cts :wink:

Coen
Clubmenneke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 jul 2009, 21:52

coendek schreef:nee ik reken niemand wat aan maar ik vind het ook oneerlijk om er een probleem van te maken.

voor mij is het zo dat als ik het aero pakket via greg zou moeten kopen dat ik het dus niet zou kopen omdat het mij te duur is.

Nu komt er een situatie waarin ik wel hetgene kan betalen wat ik graag zou willen. Dus dan is het voor mij 1+1=2

Greg helpt mij regelmatig uit de brand en hoop ook zeker dat dit zo kan blijven ondanks ik een aero pakket via hem niet kan betalen. greg is HEEL vaak de goedkoopste geweest en heb dan ook regelmatig via hemm gekocht en vaak heb ik niet eens verder gezocht maar dit is omdat ik hem die verkoop GUN.
en nog steeds gun ik hem alles maar ik gun mijzelf die paar honderd euro dat het scheelt.

ik snap dat het balen is voor greg maar ik had het zowiezo niet en nooit voor die prijs gekocht.

ook staat er een aero pakket op ebay voor de R56... deze kost 550euro... ook hier kan greg niet bij in de buurt komen.. jammer maar helaas zou ik zeggen.. ik zou dus als ik zo'n aero pakket nodig zou hebben niet hoeven na te denken waar ik deze zal halen..

Scheelt het 50e.. 75e... dan gun ik uiteraard Greg de verkoop.. maar nu is dit niet het geval en scheelt het voor mij aanzienelijk.

my 2cts :wink:

Coen
Fair enough :wink:
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

01 jul 2009, 21:55

neemt niet weg dat ik de frustraties van greg naar de duitse dealer/concollega erg goed kan begrijpen...

maar dat is denk ik het nadeel met ebay en internet.. "er is altijd wel ergens een betere koop"

Coen
Clubmenneke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 jul 2009, 21:57

coendek schreef:neemt niet weg dat ik de frustraties van greg naar de duitse dealer/concollega erg goed kan begrijpen...

maar dat is denk ik het nadeel met ebay en internet.. "er is altijd wel ergens een betere koop"

Coen
Ik denk dat er ook wel NL dealers waren die jaloers waren op zijn banden aanbieding :mrgreen:
You Win some, you loose some.

:bier
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

20 okt 2009, 14:52

8) 8) 8) 8)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
jbcola
Brugse zot

20 okt 2009, 14:56

Op een donkere kleur ja, op een lichte daarentegen :?

Is dat Greg zijn pa de zijne? 8)
coendek
Stoepsleutelaar

20 okt 2009, 15:07

yup

greg en geo's papa :D
patrick1976
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 okt 2009, 15:26

sweet ride!
Jack C
Mod virus alert!
Mod virus alert!

22 okt 2009, 21:20

:oops:

Ik moet zeggen dat ik zelf nooit niet zo'n fan ben geweest van de JCW bumper op een clubman. De skirts zijn gewoon super. Maar als ik dan naar de achterbumper kijk, weet ik niet wat ik ermee moet, vind ik het nu mooi of net niks. Het voordeel op de Astro Black clubman is, dat het contrast niet zo groot is tussen het AB en het donkergrijs van het kunsstof. Dus bij deze kleur komt de set goed tot zijn recht.
Ben nu dus benieuwd hoe het gaat uitzien op een PW clubman of een van de andere lichte kleuren.

Maar waar bemoei ik me weer mee. Het is een mooie ride. En ik moet niks zeggen met mijn pre produktie 4 x 4 Countryman look.... :mrgreen:

Jack :roll:

Terug naar “Exterieur”