Lotus 340R, edit: 2013 een 2-11, edit: 2014 Exige Cup
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zou kunnen maar ik had dan bedacht om alle geplande mods te gaan doen aangezien ik dan 2 weken vakantie heb (kooi, stoelen, accu, underbody, spullen overzetten naar de cabrio).Hans schreef:@Berthil, Zondag 26 april naar de Nurburgring ga je mee?
Gaat een groene harder dan een zwarte?Hans schreef:Ik rij mee met een groene Cayman S, misschien dat ik de GP ook meeneem!

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op autogespot.nl staat een stukje over de 340R
Je bent er nog niet mee gespot Hans
http://www.autogespot.com/item/4001/no- ... -speeltje/
Je bent er nog niet mee gespot Hans

http://www.autogespot.com/item/4001/no- ... -speeltje/
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Afgelopen donderdag met DF naar Zandvoort geweest met de 340
10 rondjes kunnen genieten.. daarna een mooie rookpluim en de 340 maar aan de kant gezet
Olie en vet uit de aandrijfhoes op de uitlaat.. vrijdag even kijken wat de schade is.
Wel even lekker gereden, normaal cruisen met de 340 op Zandvoort doe je 2,10 min over iets meer snelheid 2,08 en echt knallen gaat die kapot..
Gelukkig is het geen ernstige schade. Wat is het toch een mooie uitgebalanceerde wagen werkelijk perfect knalt die over de baan, ik ben nog steeds verliefd!

10 rondjes kunnen genieten.. daarna een mooie rookpluim en de 340 maar aan de kant gezet

Wel even lekker gereden, normaal cruisen met de 340 op Zandvoort doe je 2,10 min over iets meer snelheid 2,08 en echt knallen gaat die kapot..

Gelukkig is het geen ernstige schade. Wat is het toch een mooie uitgebalanceerde wagen werkelijk perfect knalt die over de baan, ik ben nog steeds verliefd!

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Wel balen aangezien het nu lekker cruise weer is..
Het blijft een zeer opvallende verschijning!
Hans schreef:Afgelopen donderdag met DF naar Zandvoort geweest met de 340
10 rondjes kunnen genieten.. daarna een mooie rookpluim en de 340 maar aan de kant gezetOlie en vet uit de aandrijfhoes op de uitlaat.. vrijdag even kijken wat de schade is.
Wel even lekker gereden, normaal cruisen met de 340 op Zandvoort doe je 2,10 min over iets meer snelheid 2,08 en echt knallen gaat die kapot..![]()
Gelukkig is het geen ernstige schade. Wat is het toch een mooie uitgebalanceerde wagen werkelijk perfect knalt die over de baan, ik ben nog steeds verliefd!![]()
Wel balen aangezien het nu lekker cruise weer is..

Het blijft een zeer opvallende verschijning!

- Alexanderr
- 4 op een rij!
Bericht
Ongelooflijk vet ding Hans 
Hoe ervaar je die RHD in dagelijks gebruik? Een vriend van me haalt binnenkort een VX220 naar België en 't wordt ook zijn eerste RHD die hij als daily gaat gebruiken ...

Hoe ervaar je die RHD in dagelijks gebruik? Een vriend van me haalt binnenkort een VX220 naar België en 't wordt ook zijn eerste RHD die hij als daily gaat gebruiken ...
03 MCS - 08 MCD
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik heb hem vandaag bij Beek zien staan Hans. Bijzondere wagen hoor.
Ik zou maar een filipijntje meenemen om je aandrijfashoezen te vervangen want er is bijna geen ruimtje
Ik zou maar een filipijntje meenemen om je aandrijfashoezen te vervangen want er is bijna geen ruimtje

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

Onze sponsors