ps: wil dat ook wel
Ragnar's Mini cooper -> !!!SOLD!!!
- mylittlefly
- Mod virus alert!

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Het punt was dat ik in engeland mijn plaat eraf had gedraait tijdens de MU2009. en dat was zo mooi clean. en dat vonden meer minicubbers die voor mij reden tijdens de rit naar huis. (Dat werdt een paar keer verteld over de proto..
) En het is zo handig met fotograferen. En neen niet voor de cops. Dat is onzin.. je wordt toch van achteren geflitst..
misschien wat voor onze duitse vrienden..
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
ko op jurgen julllie hebben dit al jullie belgen hebben stickersJurgen schreef:OMG Dit is f**k cool![]()
Wat koste dit f**k coole grapje, maakt niet uit ik wil het ik wil het ik wil het
GB!!!!!!!!!
Oh ja valt het op dat ik er enthousiast over ben
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht

Ik moet maar es onthouden hoe ik dat doe, mss kan ik het blijven proberen dan
maareuh, erg cool weer man. Dikke bak, helaas weinig foto's hier
Soms kan ik best wel verstandig uit te hoek komenMac Mini schreef:fred je hebt eigenlijk ook gelijk.. dat gaan we een keer anders doen.Fred schreef:Erg cool! Maar is het wel verstandig om je gadget zo te showen op youtube met je nummerplaat zichtbaar enzo?
Ik moet maar es onthouden hoe ik dat doe, mss kan ik het blijven proberen dan
maareuh, erg cool weer man. Dikke bak, helaas weinig foto's hier
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Klopt is hetzelfde systeem.. (bedankt voor uploaden
) alleen had ik het gezien op Mini United 2009. Bij en griek als ik het goed had. (heb even de film niet hier..) en die gast zei dat hij het zelf gemaakt had blablabla.. en hij kon het voor me maken. blablablabla. en dat koste iets meer dan 300 euro..
Die Amerikaanse mini uit het filmpje staat volgens mij op normale hoogte.(veren). Het is alleen wel zo dat ik nu niet over elke drempel kan. zelf netjes opgeklapt dus niet eronder. dan wordt het helemaal "DUCKS style" drempel rijden.
Berthil,Berthil schreef:Filmpje is inderdaad weg.
Maar ik neem dat dit het is![]()
(en je ook zo op het idee gekomen bent?)
Klopt is hetzelfde systeem.. (bedankt voor uploaden
Die Amerikaanse mini uit het filmpje staat volgens mij op normale hoogte.(veren). Het is alleen wel zo dat ik nu niet over elke drempel kan. zelf netjes opgeklapt dus niet eronder. dan wordt het helemaal "DUCKS style" drempel rijden.
Onze sponsors