Met een beetje prutswerk kun je aan het kabeltje trekken dat normaal aan de klink verbonden zit. Maar dat is niet altijd even handig, de deur langs binnen openen via de passagierskant is dan de oplossing.
Wel nogal ambetant ook om de deur dicht te doen. Ik moet het raam zelf iets laten zakken zodat het niet hapert aan de dakrand bij het sluiten van de deur, en dan heb ik iemand nodig die het raam naar binnen duwt terwijl ik het omhoog laat komen. want anders staat het schuin naar boven en past het ook niet onder de dakrand...
Ondertussen moet ik instappen in een BMW 320d, dat is ook niet zo slecht.
Toch een serieus duwke geweest . Ik had toevallig gisteren net zo'n aanrijding kunnen voorkomen ... Het heeft geen vijf centimeter gescheeld volgens mij ... Ik kon de helft van zijn neus namelijk al niet meer zin. Nog een geluk dat ik er rechts van mij een fietspad was die niet bereden werd. Maar genoeg off topic
lekker flut* voor je ... . Succes met de afhandeling
Ja, ook in de 'deurholte' waar die beugel van het deurslot zit zie je duidelijk dat het een duw heeft gehad, ik ken er maar weinig van, maar volgens mij zit daar toch een belangrijke steun voor de stevigheid van de wagen.
Ik weet niet of dat zomaar op te lossen is zonder te moeten inboeten aan veiligheid. Als ik ooit nog ergens overkop zou gaan, dan zou ik toch niet willen dat alles daar direct plooit.
Enfin, de garage zal wel weten waarmee ze bezig zijn. Morgen eens horen wat ze ervan denken. Fingers crossed, misschien mag ik wel een nieuwe uitkiezen...
Een nieuwe deur en een nieuw zijpaneel, het ging niet lukken om er een pert totale van te maken.
Deze week konden ze er nog niet aan beginnen, 2 van hun monteurs zijn ziek. Het zal voor volgende week zijn.
Ondertussen ook de 320d moeten inwisselen voor een standaard Cooper D zonder opties en een koppelingspedaal waar je zo hard op moet duwen dat je bijna denkt dat het de rem is wanneer de sleutel niet in het contact zit.
Enfin, het is toch een mini.
Ja, ze hebben er wel 3 weken tijd voor nodig gehad, maar het ziet er goed uit. Is een nieuwe deur en een nieuw zijpaneel, en blijkbaar ook een nieuwe instaplijst (want het originele aluminium latje ligt volledig geplooid en gekreukt in mijn koffer).
Ze hebben er veel werk aan gehad, het kostenplaatje konden ze mij nog niet zeggen want zij die dat regelt is in verlof.
Ik moet wel nog eens terug, want mijn raam aan de bestuurderskant komt niet meer omhoog met 1 klik aan de schakelaar, omlaag wel, maar niet omhoog. Hun computer gaf al de ganse week fouten dus ze wilden het niet riskeren om de mini eraan te hangen gisteravond, het risico zat erin dat er niks meer ging werken. (of dat was toch wat men mij vertelde)
Enfin, ik moest sowieso nog eens terug voor het euvel met mijn lederen zetels die opnieuw te snel verslijten, dus dat moeten ze dan maar in orde brengen.