OMP veerpootbrug onder..

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
iDarkDesign
Transformer

04 sep 2006, 14:55

Nou het zit er allemaal op en het rijd best lekker. Nog steeds niet helemaal over uit of die boven poot helemaal goed staat, moet binnenkort maar iemand die er verstand van heeft naar kijken.

iDD
hein
Enthousiast
Enthousiast

05 sep 2006, 23:34

effe een verloren uurtje op mijn werk, en een veerpootbrug voor achter gemaakt, wordt bevestigd aan de achterbank bevestiging, gemaakt van hoogglans gepolijst RVS en instelbaar, zal hem er morgen eens opzetten, en kijken of je het voeld, heb trouwens de koni FSD dempers erop zitten en dan heb je echt geen last meer van onderstuur, en rijdt recht uit heerlijk confortabel :mrgreen: zo nooit meer anders willen
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

05 sep 2006, 23:39

hein schreef:effe een verloren uurtje op mijn werk, en een veerpootbrug voor achter gemaakt, wordt bevestigd aan de achterbank bevestiging, gemaakt van hoogglans gepolijst RVS en instelbaar, zal hem er morgen eens opzetten, en kijken of je het voeld, heb trouwens de koni FSD dempers erop zitten en dan heb je echt geen last meer van onderstuur, en rijdt recht uit heerlijk confortabel :mrgreen: zo nooit meer anders willen
Ik zag deze onder je MINI tijdens birthday run. Welke veren hebt je eronder? Op de NAM site leest je veel over die FSD. Moet erg goed zijn. Volgens mij heb ik ook gelezen dat deze alleen werkt icm de standaard veren? Maar volgens mij hebt jij niet de standaard veren eronder?
hein
Enthousiast
Enthousiast

05 sep 2006, 23:44

Maaij schreef:Ik zag deze onder je MINI tijdens birthday run. Welke veren hebt je eronder? Op de NAM site leest je veel over die FSD. Moet erg goed zijn. Volgens mij heb ik ook gelezen dat deze alleen werkt icm de standaard veren? Maar volgens mij hebt jij niet de standaard veren eronder?
klopt helemaal, heb ze er nu een weekje onderzitten, en echt helemaal top, heb deze set gekregen om uittesten van koni en verlagen is geen probleem, volgens de technisch mannen van koni, je kan gewoon tot 4cm verlagen net als de standaard dempers, ik heb er trouwens veren van AP onder zitten, als je een keer een proefritje wil maken laat maar even weten
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 sep 2006, 23:55

hein schreef:Als je een keer een proefritje wil maken laat maar even weten
Maaij is traag vandaag, gezien dit aanbod :D
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

06 sep 2006, 00:05

Raymond schreef:Maaij is traag vandaag, gezien dit aanbod:D
hehe valt toch mee?

@hein. Bedankt voor je aanbod. Misschien dat ik volgende keer even een stukje met je meerijdt :)
Zoeken ze bij koni toevallig geen testpersoon met een Cooper ;) :lol:
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 sep 2006, 00:25

:mrgreen:

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”