Wij hebben ons net aangemeld!!!lijkt ons erg leuk.vreemde vraag misschien,maar kon het niet vinden op de site , deed het niet helemaal. Wat voor bewoners zijn het?een beperking?niet dat dat uitmaakt, maar was benieuwd. Zijn er meer mensen uit omgeving arnhem?? Kunnen we er misschien samen heen rijden??
Groetjes paul en suzanne
Zondag 12 juli 2009: 14e Swetterhage-run
- Sire
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Hallo Paul en Suzanne,
Welkom met inschrijfnummer 115 (nog 35 te gaan nu!).
Het betreft verstandelijk beperkte bewoners van de leefgemeenschap "Swetterhage"; e.e.a. kun je teruglezen bij 'Geschiedenis' op de site.
Zoals je al zegt "het maakt niet uit"
en ik kan je verzekeren dat je zo'n mooie dag zult hebben dat je het volgend jaar voor geen goud zult willen missen
Nóg leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
:Voor degenen die nog willen inschrijven: http://www.swetterhagerun.nl/inschrijven2009.htm
Welkom met inschrijfnummer 115 (nog 35 te gaan nu!).
Het betreft verstandelijk beperkte bewoners van de leefgemeenschap "Swetterhage"; e.e.a. kun je teruglezen bij 'Geschiedenis' op de site.
Zoals je al zegt "het maakt niet uit"

Nóg leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker

Geniet van het leven, je bent er maar even;)
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wou net zeggen.... inschrijven..........!!!!!Blont-007 schreef:Kom mensen schrijf nou in!
Andere ritjes halen we met gemak 50 mini's , moet nu toch ook wel lukken ! INSCHRIJVEN~!!!!!!!!!!!
- Sire
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Nieuws van het front:
Vorig jaar waren het er nog 2, dit jaar zijn het al 5 MINI's die MINI Nederland beschikbaar stelt om deel te nemen aan deze unieke rit !
Daarnaast zijn er nog enkele (v/h Classic Minirijders
) die via een dealer een MINI gesponsord hebben gekregen.
Zelf rij ik dit jaar (weer) in een, door Dubbelsteyn Dordrecht gesponsorde, MINI clubman
die net als de voorgaande jaren een heel weekend beschikbaar is gesteld.
Heb je zelf, of weet je nog iemand die, een bijzondere MINI laat het dan even weten (want de regionale pers zal ongetwijfeld weer aanwezig zijn) of probeer de berijder over te halen om zich in te schrijven voor DÉ Swetterhagerun.
Namens Walter van Hartevelt: Tot ziens over 2½ week !
Vorig jaar waren het er nog 2, dit jaar zijn het al 5 MINI's die MINI Nederland beschikbaar stelt om deel te nemen aan deze unieke rit !
Daarnaast zijn er nog enkele (v/h Classic Minirijders

Zelf rij ik dit jaar (weer) in een, door Dubbelsteyn Dordrecht gesponsorde, MINI clubman

Heb je zelf, of weet je nog iemand die, een bijzondere MINI laat het dan even weten (want de regionale pers zal ongetwijfeld weer aanwezig zijn) of probeer de berijder over te halen om zich in te schrijven voor DÉ Swetterhagerun.
Namens Walter van Hartevelt: Tot ziens over 2½ week !
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ja sorry ik kan dan echt niet aanwezig zijn.. Ik ben jarig die dag.. En kan mijn visite niet laten zitten.. Maar ik zou echt graag mee willen doen.. Volgende jaar ben ik er wel bij...
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Morgen jarig Eric??? Alvast van harte. En nu eens niet van hartevelt
Op je gezondheid. En dat er zich maar vele mini rijders aanmelden voor de Swet 2009!!!!

Op je gezondheid. En dat er zich maar vele mini rijders aanmelden voor de Swet 2009!!!!
- Sire
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Iedereen klaar voor een laatste eindsprint ?
Dan voor de laatste keer, met nog één week te gaan en 24 vrije plekken:
http://www.swetterhagerun.nl/inschrijven2009.htmSwetterhagerun
Laat ook dit keer geen bewoners staan !
Dan voor de laatste keer, met nog één week te gaan en 24 vrije plekken:
http://www.swetterhagerun.nl/inschrijven2009.htmSwetterhagerun
Laat ook dit keer geen bewoners staan !
- jostimini
- Leerling Mini lid
Bericht
Mini nummer 129 nog 21 te gaan!!!!!
Beste Mini vrienden,
Hierbij nog een mini s voor deze leuke rit.
Tot zondag.
Nog 21 te gaan!!!!
Kom op mensen dit lijkt me een ontzettend mooi gebaar om te kunnen maken als trostse mini bezitter.
Groet
Jostimini
Hierdoor bevestigen wij je inschrijving voor de 14e Swetterhage-run 2009.
Je bent ingeschreven met het inschrijvingsnummer 129Wil je het nummer vermelden bij de startplaats (tegen ontvangst van een ralleyschild)?

Tot zondag.
Nog 21 te gaan!!!!
Kom op mensen dit lijkt me een ontzettend mooi gebaar om te kunnen maken als trostse mini bezitter.
Groet
Jostimini
Hierdoor bevestigen wij je inschrijving voor de 14e Swetterhage-run 2009.
Je bent ingeschreven met het inschrijvingsnummer 129Wil je het nummer vermelden bij de startplaats (tegen ontvangst van een ralleyschild)?
Geen Mini is hetzelfde :-)
In fact, of every 1,000,000 MINI built, only 10 are absolutely identical!
In fact, of every 1,000,000 MINI built, only 10 are absolutely identical!
Onze sponsors