Jimmy's Mini Cooper S JCW M7 CAI Pics pag 34
- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik zal je eerlijk vertellen dat ik weer door de wasstraat ben geweest, heb elf niks nakkes nada gepoetst. Dus rij langs en dan rij ik jou Mini wel door de wasstraat voor je............wel ff je antenne eraf halen
Nee volgens mij nietMac Mini schreef:had ik al gezegd dat hij VET is..![]()
erg cool die scoop zo. kan je mijn mini binnenkort ook even poetsen..

Ik zal je eerlijk vertellen dat ik weer door de wasstraat ben geweest, heb elf niks nakkes nada gepoetst. Dus rij langs en dan rij ik jou Mini wel door de wasstraat voor je............wel ff je antenne eraf halen

- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik kan helaas hier op mijn werk de foto's niet zien maar het zal wel weer dik staan.
Ik ben net kaka gereden door het nieuwste type seat cupra, bij de 220 had ie zeker 8 autolengtes voorsprong en
er zat nog twee man in ook
Dus nu zal ik ook aan de nokkenassen moeten die jij erin hebt zitten
Dat helpt
Waarom heb je er eigenlijk geen 15% Compressor pulley op??
Ik ben net kaka gereden door het nieuwste type seat cupra, bij de 220 had ie zeker 8 autolengtes voorsprong en
er zat nog twee man in ook

Dus nu zal ik ook aan de nokkenassen moeten die jij erin hebt zitten

Waarom heb je er eigenlijk geen 15% Compressor pulley op??
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
Die Seats kunnen idd bijzonder hard gaan!!!
Ik had er al een 11% Works pulley inzitten en heb die niet laten vervangen omdat ik eerst even wilde kijken of het zonder ook ging. En het gaat prima kan ik melden
Die Cat Cams vind ik echt een goede aanwinst in de configuratie die ik al had!

Ik had er al een 11% Works pulley inzitten en heb die niet laten vervangen omdat ik eerst even wilde kijken of het zonder ook ging. En het gaat prima kan ik melden

Die Cat Cams vind ik echt een goede aanwinst in de configuratie die ik al had!

- StefanCS
- Bijna verslaafd
Onze sponsors