Als je bovenstaande mod combineert met een van de apple kabels, kan je een hele nette iPod/iPhone aansluiting maken.
iPhone middels deze kabel:
http://store.apple.com/us/product/MB128 ... topSellers
Deze kabel gaat onder in je iPhone en haalt daar een echte Line-out uit... Tevens kan je dan aan de USB aansluiting van die kabel een Sigaretten aansluiter maken (en dat dan weer mooi wegwerken achter je dashboard) voor de voeding. Let wel even op dat niet alle sigaretten-stekkers voldoende stroom kunnen leveren. Ik meen dat de Belkin wel werkt.
Via deze kabel ziet het er ook nog eens stukken aantrekkelijker uit, en mocht je nog geld overhebben, kan je hem ook nog eens aan een schermpje aansluiten...
De mooiste oplossing is natuurlijk door female tulpjes aan je radio te maken waardoor je bovengenoemde kabel zo kunt inpluggen...
Zelf simpel en goedkoop een AUX kabel maken voor een iPod
- NOSS
- Leerling Mini lid
Bericht
Niet echt slim
Maten,
ik heb per ongeluk verkeerde kabels bestel. Jack kabel Female gekocht.... daar kan ik zeker niks mee...
ik heb per ongeluk verkeerde kabels bestel. Jack kabel Female gekocht.... daar kan ik zeker niks mee...
- Coen
- Be Mini
Bericht
Re: Niet echt slim
Dat kan wel maar dan moet je alsnog een male-male vanaf de iPod naar de female hebbenNOSS schreef:Maten,

Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
- Ronald Wijnen
- 4 op een rij!
Bericht
Mijn S is an 9/2002 zal er zeker om hangen of het gaat werken of niet?
Kan ik op de een of andere manier aan mijn radio zien of het gaat werken ofniet,voordat ik eraan begin?
Ronald

Kan ik op de een of andere manier aan mijn radio zien of het gaat werken ofniet,voordat ik eraan begin?
Ronald
- MichMich
- 4 op een rij!
Bericht
Vandaag ook een AUX kabel in elkaar geknutseld.
Ik liep tegen een klein probleempje aan, wat veroorzaakt bleek te zijn door de verkeerde pinnummers. Voor de duidelijkheid hier dus de juiste pinnummers:
PIN 3: L+
PIN 4: R+
PIN 10: Gezamenlijke massa.
Verder liep ik tegen het probleem aan dat de "aux" functie van de Boost radio wordt uitgeschakeld, zodra ik mijn iPhone aan de AUX ingang heb hangen, en tegelijkertijd de voeding aan mijn iPhone aansluit.
Dit moet op te lossen zijn met een "Ground Loop Filter" welke ik zojuist besteld heb. Mocht dit inderdaad de oplossing zijn, dan laat ik dat uiteraard nog even weten!
Ik liep tegen een klein probleempje aan, wat veroorzaakt bleek te zijn door de verkeerde pinnummers. Voor de duidelijkheid hier dus de juiste pinnummers:
PIN 3: L+
PIN 4: R+
PIN 10: Gezamenlijke massa.
Verder liep ik tegen het probleem aan dat de "aux" functie van de Boost radio wordt uitgeschakeld, zodra ik mijn iPhone aan de AUX ingang heb hangen, en tegelijkertijd de voeding aan mijn iPhone aansluit.
Dit moet op te lossen zijn met een "Ground Loop Filter" welke ik zojuist besteld heb. Mocht dit inderdaad de oplossing zijn, dan laat ik dat uiteraard nog even weten!

- IMP
- Mod virus alert!
Bericht
Ik ben van het paasweekend bezig geweest met het maken van het kabeltje.
Helemaal zo gemaakt als de beschrijving en de pinnen 3, 4 en 10 gebruikt, iphone aangesloten, alleen komt hij maar niet op AUX te staan op de radio.
De kleuren komen overeen met de afbeelding op pagina 1.
Zwart (outer) = Gezamelijke Massa Pin 10
Wit (middle) = Links Pin 3
Rood (center) = Rechts Pin 4
Nogmaals het kabeltje doorgemeten maar zou moeten kloppen.
Heb een 2004 mini radio waar je ook mp3's mee kan afspelen.
Heeft iemand nog een suggestie wat er mis kan zijn?
Helemaal zo gemaakt als de beschrijving en de pinnen 3, 4 en 10 gebruikt, iphone aangesloten, alleen komt hij maar niet op AUX te staan op de radio.
De kleuren komen overeen met de afbeelding op pagina 1.
Zwart (outer) = Gezamelijke Massa Pin 10
Wit (middle) = Links Pin 3
Rood (center) = Rechts Pin 4
Nogmaals het kabeltje doorgemeten maar zou moeten kloppen.
Heb een 2004 mini radio waar je ook mp3's mee kan afspelen.
Heeft iemand nog een suggestie wat er mis kan zijn?
- MichMich
- 4 op een rij!
Bericht
Mijn iPhone speelt nu af, en laad nu op via 1 mooie witte kabel!
Ground Loop Filter inmiddels geplaatst: probleem opgelost.MichMich schreef:...
Mijn iPhone speelt nu af, en laad nu op via 1 mooie witte kabel!

- IMP
- Mod virus alert!
Bericht
Ik kreeg het maar niet voor elkaar om het kabeltje werkend te krijgen, kreeg geen aux!
Toen verder gezocht en kwam uit op mini2.com waar ze het kabeltje maakten met wat kleine aanpassingen (1x 300k weerstand en 2x 0,22uF condensatoren).
Dit uitgevoerd en werkt nu perfect!
klikhier voor de volledige beschrijving.
Gr Ivo
Toen verder gezocht en kwam uit op mini2.com waar ze het kabeltje maakten met wat kleine aanpassingen (1x 300k weerstand en 2x 0,22uF condensatoren).
Dit uitgevoerd en werkt nu perfect!
klikhier voor de volledige beschrijving.
Gr Ivo
- JKS
- One wheel wonder
- Contacteer:
Terug naar “MINI R50 (One/CooperR), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors