kijk, dan kan ik zaterdagavond je Clubman bewonderenClubmenneke schreef:

gr, PC
kijk, dan kan ik zaterdagavond je Clubman bewonderenClubmenneke schreef:
Oei dan moet ik wel goed plannen welke auto ik meeneemPretty Cooper schreef:kijk, dan ik zaterdagavond je Clubman bewonderenClubmenneke schreef:![]()
en zondag die mooie yellow
![]()
gr, PC
Alle twee denk ik.Clubmenneke schreef:Oei dan moet ik wel goed plannen welke auto ik meeneemPretty Cooper schreef:kijk, dan ik zaterdagavond je Clubman bewonderenClubmenneke schreef:![]()
en zondag die mooie yellow
![]()
gr, PC
18.00 uur in de kroeg.Robbee schreef:Als ik op zondag om 18:00 niet in mijn stamkroegje ben gaan ze zich zorgen maken, dus ben ik er niet bij.
We gaan dat vast vaker doenAldwin schreef:damn....
een meet zo dicht bij huis,
als ik 1300 km verderop zit
hopelijk ben ik er de volgende x weer bij (in het zuiden!)
Helaas mag ik dan van meneer Spe niet meer achter het stuur plaatsnemenBMW X3 schreef:18.00 uur in de kroeg.Robbee schreef:Als ik op zondag om 18:00 niet in mijn stamkroegje ben gaan ze zich zorgen maken, dus ben ik er niet bij.
19.30 bij de Mac. moet kunnen toch?
Annet
Dat klinkt leuk Berry, ik ben eerst ook van de partij in Utrecht.Berry M schreef:Gaaf, een meeting op een Zondag!![]()
Als ik een beetje efficiënt ga doen, kan ik twee evenementen afgaan; de MSCN Clubdag in Utrecht, en natuurlijk deze meeting bij de Mac D. Moet ik alleen nog bedenken wat ik tussen 15:00 en 19:30 ga doen...
Onze sponsors