Hoi, ik ben Dylan
- dylan159
- One wheel wonder
Bericht
Hoi, ik ben Dylan
Hallo, ik ben Dylan 39 jaar en heb voor het eerst in mijn leven een mini.Is toch wel even schrikken wat betreft alle gebreken die er aan de mini kunnen zijn!! Ik dacht BMW, dus dat zal wel goed zijn.Dat schijnt dus niet helemaal waar te zijn. De mijne schakelt soms niet goed in zijn achteruit! Maar goed voor de rest vind ik het een pracht auto. Ik hoop alleen niet dat ik meteen al tegen een hoop kosten aanloop. Ik heb trouwens een Mini Cooper Cabriolet, zilver/grijs uit 2005.
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
olla,
welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten
veel plezier hier en met de mini en miss tot meets
Greetz BigD
p.s. het soms wat lastig in zijn achteruit gaan is een kwestie van dat de synchromesh ringen niet helemaal synchroom staan
niks om je zorgen over te maken keertje vrij en hij doet he goed 
welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten

Greetz BigD
p.s. het soms wat lastig in zijn achteruit gaan is een kwestie van dat de synchromesh ringen niet helemaal synchroom staan

the F56 story of Brenda
- dylan159
- One wheel wonder
Bericht
Bedankt voor het hart onder de riem. Vond het best gek dat zo'n dure auto zo slecht in zijn achteruit gaat hoor!! Heb dit nog nooit meegemaakt en heb best wat auto's gehad, van nieuw tot erg oud. Voor de rest begin ik steeds gekker op mijn mini te worden. Nu nog even mooi weer dan kan het dak eraf!!!! 

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors