Presenting to you... Dennis

Stel je hier even voor.
Dennis
One wheel wonder
One wheel wonder

Presenting to you... Dennis

05 jul 2009, 23:53

Laat ik mij dan maar netjes voorstellen.... ik ben die gogemerd die er vorig weekend in A'doorn bij was voor wat mooie kiekjes 8)

Ben Dennis, 23 lentes jong (bijna) 24 en ik heb geen mini, laat staan een rijbewijs. Heb wel een scooter, en wat voor één 8) Iedereen (jong en oud) kijkt achterom als ik voorbij kom. Misschien dat het eens hoogtijd wordt voor rijlessen (heb al wel een aantal keer gereden), maar heb zoveel gewerkt de afgelopen jaren dat ik daar nog geen tijd voor had, anderzijds bevalt het mij zo wel. Werk 10 km van mijn huis af en ben er sneller met de scooter dan met de auto dankzij het verkeer, daarbij betaal ik bijna niks aan de verzekering en kan een auto niet tippen aan het benzineverbruik van een scooter (ja ben én blijf een hollander 8) ).

Ik ken Berry van die 'vervelende vrachtwagen's', wij zijn beide lid van een website (die tegenwoordig op mijn naam staat) en waarvan Berry admin is. Mijn maxi-cozi tijd was al op de bijrijdersstoel van de vrachtwagen.... enja iedere gek zijn gebrek he :wink:

Ik werk als (assistent) planner bij een transportbedrijf in Doesburg, om precies te zijn regelen wij het transport van de Gazelle-fietsen naar de dealers. Mijn hobby's zijn vrachtwagens, vrachtwagens ennuh... logistiek :P Een kleine impressie van mijn werk:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Trucks zijn net mini's.... je kan ze standaard houden of helemaal naar eigen smaak inrichten :)
Laatst gewijzigd door Dennis op 06 jul 2009, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

06 jul 2009, 00:01

Olla,

welkom hierow 8) nice foto's die je daar hebt kerel 8) damn, i like trucks to :mrgreen: maarja niet zo gek met een vader als chauffeur :lol: daarbij in de cabine heb ik al veel tijd doorgebracht :lol: maar have fun hier en miss wel eens tot meets :wink:

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2009, 00:14

Vrijdag de 13e (maart) was zo'n slechte dag niet percies, wat een vette cabine zeg!

Geen MINI in het vooruitzicht? ;)
coné
4 op een rij!
4 op een rij!

06 jul 2009, 08:24

Welkom en mooie foto's 8)
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 jul 2009, 10:35

Herkent iemand dit gezicht nog? >)

Afbeelding
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Dennis
One wheel wonder
One wheel wonder

06 jul 2009, 20:05

GeoBem007 schreef:Vrijdag de 13e (maart) was zo'n slechte dag niet percies, wat een vette cabine zeg!
Ja is kamaraad van mij 8) Dat interieur is echt om te kwijlen, daar durf je niet zomaar met de schoenen aan in te stappen, komt van Special Interieur uit Urk

Afbeelding

De werkverlichting :s

Afbeelding

Afbeelding

Nog maar wat autotjes plaatsen ? 8)

Afbeelding

Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jul 2009, 01:15

Welkom! :D

Kerel, fotografie zal ook wel een hobby wezen, want de pics mogen er zeker zijn! 8)

Have fun!
Dennis
One wheel wonder
One wheel wonder

07 jul 2009, 22:44

Fotografie doe ik pas een jaar of 2 / 3, toen kreeg ik voor het allereerst een camera in mijn handen gedrukt 8) Ik hoor mensen vaak zeggen 'ik heb een goedkope camera dus kan geen mooie foto's maken, dat vind ik dus complete b*llshit. Je hebt helemaal geen dure camera nodig om mooie foto's te maken, het enigste wat je aan een durespiegelreflex hebt is dat je meer mogelijkheden hebt om mooie foto's te maken omdat je nu eenmaal meer instellingen op zo'n camera zitten. Een van de belangrijkste dingen is (denk ik) nog dat je het inzicht ernaar hebt, voordat je ook maar op een locatie staat / zit moet de foto al op het netvlies gedrukt staan zoals jij hem wilt hebben, en zeker niet de minste eisen aan jezelf stellen bij het maken van een foto, let op de kleine details. 8)

Maargoed....

De fotografie waar met name mijn interesse naar uit gaat zijn die van vrachtwagens, Mijn hele leven staat nu eenmaal al in het teken van de vrahctwagen, en zelf werk ik nu ook transport-gerelateerd. Vrachtwagen is eigenlijk net een mini, je kan hem standaard houden in de bedrijfskleuren, of hem helemaal naar eigensmaak inrichten. Zag laatst foto's van een truck met de achterkant wat erg leek op een corvette :s

Net als in de auto-branche heb jeook truck-gerelateerde festivals. 1 van de bekendste festivals is wel het Truckstar Festivalop het circuit van Assen. Een festival waar ik zelf eigenlijk nooit heen ga, een festival wat wel tot mijn intresse behoort is die een week later gehouden wordt, ééntje die plaats vind in Lopik (dit jaar eerste weekend van Augustus). Dit is een festival die wordt gehouden midden in de uiterwaarde van de Lek, door de locatie is er maar ruimte voor +/- 150 trucks (In tegenstelling tot TF waar 4000 trucks op af komen). De trucks die mogen komen worden geselecteerd door een comissie, daardoor zijn de trucks die mogen komen behorend tot de cremé de la cre'mé wat trucks betreft.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Auto's hebben ook altijd mijn interesse getrokken, mijn favoriete auto blijft nog altijd de Aston Martin of de Lamborghini 8) :s
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jul 2009, 01:19

Welkom hier & veel New Mini plezier !!
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 jul 2009, 16:39

welkom op dit knotsgekke forum.. tot meets! mooie fototjes
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s