ALs je 15 augustus bedoelt denk ik wel ja!kwiebje schreef:Ziet er goed uit Getzz! Altijd leuk zo's reactie:D
Ga je mee naar de nurburgring ?

Ennnn het is achter de rug! Hij zit erin en lijkt alsof het er altijd al in heeft gezeten...IMP schreef:Zo die staat er netjes bij![]()
Ik denk dat wanneer dit allemaal achter de rug is dat je wel erg blij bent en lekker kan genieten van je Ipod installatie![]()
Volgens mij is dat rubber niet zo los te bestellen, zit er op vast gesmolten? geloof ik....
Maar misschien dat iemand anders daar raad voor heeft.
Greetz en succes
Ivo
Dan rij ik zaterdag ff langs de dealer omdat te regelen. Ja bij stationair doet hij dat akelige geluidjimmysx schreef:Ratelt hij ook bij stationair??? Heb dat ook gehad en bij Beek hebben ze in 10 minuten de kettingspanventielding van 3 tientjes gemonteerd en wel en weg ratel
Ik zou ze wel eerst ff bellen om te zorgen dat ze dat kettingding in huis hebben. Anders sta je nog voor jan met de korte achternaam bij de dealer zaterdagGetzz schreef:Dan rij ik zaterdag ff langs de dealer omdat te regelen. Ja bij stationair doet hij dat akelige geluidjimmysx schreef:Ratelt hij ook bij stationair??? Heb dat ook gehad en bij Beek hebben ze in 10 minuten de kettingspanventielding van 3 tientjes gemonteerd en wel en weg ratel
Onze sponsors