Romano
Breda is voor mij anders 2 uur karren.. maar ik ging er ook heenShadow_Breaker schreef:2X dan kan ik erna niet meer gaan sjotteren omdat ik moet vertrekken als ik er al aankomm4TTi schreef:anderhalf uur rijden vanuit centraal belgenland :x
vind ik wat ver![]()
dus in dat geval kan ik er niet bijzijn
dus 31-07 meeting MAC BREDA wil je ergens anders meeten maak maar een topicje aan
sorry Coen, maar 1.5 uur om ff te komen is echt te veel
voor een mini rit of voor een dag meeting heb ik dat er wel voor over dat weet je, maar zomaar voor ff is dat net te veel voor me.
Ja maar getzz je mag niet vergeten dat ik de hele nacht nog moet werken heGetzz schreef:Breda is voor mij anders 2 uur karren.. maar ik ging er ook heenShadow_Breaker schreef:2X dan kan ik erna niet meer gaan sjotteren omdat ik moet vertrekken als ik er al aankomm4TTi schreef:anderhalf uur rijden vanuit centraal belgenland :x
vind ik wat ver![]()
dus 31-07 meeting MAC BREDA wil je ergens anders meeten maak maar een topicje aan
voor een mini rit of voor een dag meeting heb ik dat er wel voor over dat weet je, maar zomaar voor ff is dat net te veel voor me.. Je moet er wat voor over hebben he
Kijk! Dat wordt een ander verhaal!Shadow_Breaker schreef:Ja maar getzz je mag niet vergeten dat ik de hele nacht nog moet werken heGetzz schreef:Breda is voor mij anders 2 uur karren.. maar ik ging er ook heenShadow_Breaker schreef:
2X dan kan ik erna niet meer gaan sjotteren omdat ik moet vertrekken als ik er al aankom![]()
voor een mini rit of voor een dag meeting heb ik dat er wel voor over dat weet je, maar zomaar voor ff is dat net te veel voor me.. Je moet er wat voor over hebben he
Onze sponsors