Zo, we zijn eindelijk ook weer thuis. (25 uur geleden)
Gelijk mijn oren maar weer vastgezet.
Vorig jaar een heel rustige cliënt in de auto, en nu ter compensatie het tegenovergestelde.
Veel plezier gehad in de auto, zelfs nog gezongen (of wat er voor doorgaat).
Het was weer eens een geweldig gebeuren en erg gezellig.
Degene die ik in de auto had, zo zei de begeleider, had er het hele jaar naar uitgekeken.
En volgens mij is hij echt niet de enigste bewoner van Swetterhage die dat gedaan heeft.
Veel stralende en enthousiaste bewoners gezien. Helemaal goed.
Een reden te meer om volgend jaar weer ten tonele te verschijnen.
Nu even een paar plaatjes.
Een beetje triest weer begin, maar je kunt niet alles hebben.
Mijn passagier achter het stuur.
Niet alleen voor de bewoners een belevenis
Even ter verduidelijking wie er achter het raampje zitten.
Zo ik ben ook weer bekomen, wat was ik verkouden zeg, maar kon het niet over mijn hart verkrijgen om af te zeggen dus toch maar gegaan, en ik kan wel zeggen dat ik er geen spijt van heb, wat een vreugde zeg!
Ik ben er volgend jaar zeker weer bij, alleen dan griepvrij hopelijk haha
Danny sorry dat ik hem er op de terugweg tussenuit peerde maar ik wilde heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel mijn bed in!
Zooo, ik weet niet meer of het mijn vijfde of zesde Swetterhage was, maar ook ik heb weer genoten. Leuk om alle bewoners weer eens te zien, en hun blije gezichten. Ook weer veel bewoners van ons forum mogen begroeten. Eigenlijk zou er voor ons MINIoten ook zoiets georganiseerd moeten worden vinden jullie niet .
Hulde aan Walter van Hartelveld en de zijne, die het maar weer op poten hebben gezet. Lijkt me altijd weer zweten om een half jaar lang alle fora in de gaten te houden om een volle parkeerplaats met mini's bij elkaar te vergaren. Toch weer gelukt, prima geregeld.
Ook Riet (al 3 jaar mijn "vaste" chick op de bijrijders stoel) had het prima naar haar zin. Tenminste dat denk ik. Al heb ik de hele weg moeten aanhoren dat Rinus was overgegleden en daar was begraven, daar in Voorschoten, daar bij de kerk, en daar op de Singel. Geen 2 seconde hield ze haar mond. Eigenlijk zoals ieder jaar. Maar dat boeit niet, volgens mij hebben alle bewoners weer een TOP dag gehad.
Laten we dat volgend jaar weer doen.
Even terug komend op het feit dat er mini's zonder bewoners rondrijden:
De organisatie houd rekening met het feit van 1 bewoner en 1 begeleider per mini.
Het komt voor dat somige MINI's 2 of zelfs 3 bewoners meenemen. Dit omdat het past (Clubmannen onder ons) of dat de bewoners onafscheidelijk zijn. Ook komt het voor dat bewoners er 's morgens ineens geen zin meer in hebben. Niets zo veranderlijk als het humeur van deze mensen. Ook kunnen somige vaste begeleiders van bewoners ziek zijn waardoor deze niet meekunnen.
Dus het kan soms zijn dat er meer mini's lijken te zijn dan bewoners. De organisatie moet nou eenmaal een bepaald gemiddelde aanhouden om de mini's te kunnen vullen. Ook is het niet de bedoeling het evenement groter te maken dan ongeveer 150 mini's om het een beetje hanteerbaar te houden op de openbare weg. (wat soms maar moeilijk lukt, hebben we kunnen zien, het geduld OOK OP ZONDAG van de gemiddelde automobilist is erg snel op)
Mooie mini's gezien, ook verbazend veel nieuwe cabrioos, waarvan ik er op de terugweg slechts 2 voor me had rijden, met opvolgend kenteken CooperS cabrio. Prijs in de loterij lijkt mij. Wat een mooie auto's
Ook de hut van Berend-Jan en Sabine is er één om van te smullen.
Iedereen leuk jullie weer gezien te hebben, en laten we volgend jaar weer met zijn allen van de partij zijn op Swetterhage!!!!
Beste Mini vrienden,
Zondag was onze eerste swetterhage rit direct na aankomst de dvd van vorig jaar en wat loten gekocht en toen waren we dus binnen.
Ondanks het slechte weer huppelden de bewoners na afloop van de loterij richting hun gekozen mini hier ontmoette we Arnold een van de swetterhage bewoners & tevens DJ .
Arnold is best bij de tijd en had na 1 minuut de werking van de mp3 speler & auto toeter onder de knie, dus bladerend door de mp3 collectie en hierbij luid zingend zijn we naar het museum gereden.
Alles van michael bolton tot zz top zong hij mee hij had het ontzettend naar zijn zin en wij ook, de rit was ontzettend leuk al die mensen langs de weg & al die mini's op de weg, natuurlijk tien tallen malen door rood rijden :-).
Heb ook het gevoel gekregen dat deze paar uurtjes op een deels zonnige zondag ontzettend veel betekenen voor de bewoners en als mini bezitter een fantastisch gebaar is welke je kunt maken.
Kortom wij komen volgend jaar weer & pas op want als 1 keer mee gaat ben meteen verkocht .
Groet
Monelle & Jos
Geen Mini is hetzelfde :-)
In fact, of every 1,000,000 MINI built, only 10 are absolutely identical!
Aan al deze positieve berichten is weinig toe te voegen
Dank aan IEDEREEN die ook de 14e Swetterhagerun een succes heeft gemaakt maar in de eerste plaats natuurlijk WALTER die er toch steeds weer in slaagt om ervoor te zorgen dát er voldoende Mini's, MINI's en middelen zijn om de bewoners van Swetterhage deze dag te bezorgen.