Nav de oude groupbuy van Kroon viewtopic.php?t=11088&start=0
Pak ik de draad weer even op en heb wederom contact gezocht met South City. Helaas zijn de prijzen iets verhoogd maar dat mag denk ik de pret niet drukken.
Het gaat dus om deze dingen:
Dit zijn de prijzen inclusief de verzendkosten naar mij toe:
5 pieces incl shipping 100€
10 pieces incl. shipping 95€
15pieces incl. shipping 90€
Als iemand interesse heeft, vul dan even de lijst aan ajb!
Ze staan standaard in de grondverf, dus ze moeten nog wel gespoten worden. Ik kan bij genoeg animo ze in ieder geval zwart laten spuiten voor een nog nader uit te zoeken scherpe prijs!
ik zal het startschot geven alvast!!!
1. Jimmy
2. Adrenalin Junkie
3.
Orciari Airintakes voor de R50/52/53
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht

Door schreef:Die zwarte zijn mooi, veel mooier dan dat kunststof, maar die witte![]()
Als je ze nu Chili Red, of een andere lakkleur, laat spuiten ... is dat wat? Met andere woorden: Zijn er foto's?

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Al heb je een open luchtfilter (bijv. Alta zonder achterplaat zoals ik) dan krijg je volgens mij tijdens het rijden een stuk meer frisse lucht erbij.peter schreef:Heb ff geen tijd om te googlen, maar wat levert dit performance wise op? Of het puur cosmetisch?
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
dit leverd je echt nog wel extra performance op, je moet alleen het schutpanneel open dremelen en dan word de lucht in de luchtfilter geblazen ipv dat hij hem zuigt, dus het geeft wel een verschil, of je dat nu gaat voelen???? dat denk ik niet.
- StefanCS
- Bijna verslaafd
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
jeps alleen moet je dus dat ene stukje wegdremelenStefanCS schreef:Komt de luchtstroom precies in de roosters, dat is de vraag.

Onze sponsors