Beep beep beep beep... een R8... Foto's!!

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Beep beep beep beep... een R8... Foto's!!

15 jul 2009, 19:35

Beep beep beep beep beep beep beep
go the horns in the cars in the street
we walked away from the lover's leap
opposite directions
synchronised feet
wait wait wait wait wait wait wait
for the time it takes a heart to mend a break
how many moons are reflected in the lake
can you wait forever if time is all it takes
despite all the warnings
I landed like
a fallen star
in your arms
beat beat beat beat beat beat beat
goes my heart on the side of my sleeve
whispering something I can hardly believe
"let me take the lead
cos love is all we need

----------------------------------------------------

En ik was niet eens de eerste van het forum die het heeft gehoord... ik schaam mij diep... :s Dacht dat het er nooit van zou komen, maar nu is het toch echt beurt. M'n pa heeft vandaag een nieuwe Audi R8 gekocht. Hij wordt binnen twee weken afgeleverd bij Wittebrug Forepark. De V8 (nee, niet de V10) lekker vol opties, het belangrijkste is dat het een zwarte is met carbon sideblades, een dikke zwarte pad. Het duurste leer wat er maar in kan, carbon en nog andere leuke dingen as-usual. Hij was er helemaal verkikkerd erop, ook proefgereden in de Porsche 4S PDK en Aston V8 N400 roadster, maar dit was het helemaal... Zo écht rijden kan hij alleen maar in de audi, terwijl hij 8 jaar lang in een 993 4S heeft gereden gaat hij toch vreemd. :p Hij heeft er lekker schijt aan en gelijk heeft ie, echt een sportwagen, en dat voel je pas als je erin gaat zitten... >)

Foto's zullen snel volgen, het apparaat staat nu in Eindhoven dus ik hoop dat m'n pa en ik vrijdag nog even langs gaan om hem alvast te bekijken voordat ie op de trailer wordt gezet naar Den Haag...
Laatst gewijzigd door jstuyts op 25 jul 2009, 08:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 jul 2009, 20:24

ZIEN ZIEN ZIEN!!! :mrgreen:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jul 2009, 20:28

Toen ik gisteren met um proefreed in de occasion van ons, zag ik al hoe hij genoot.

Grappig dat hij toch een zwarte met CF sideblades heeft gekozen. Was er niet van overtuigd dat dat zijn voorkeur had. Zijn favoriete kleur is daytonagrijs.

Heel veel plezier ermee!

groetjes,
Peter
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

15 jul 2009, 20:33

Ja inderdaad, daytonagrijs is zijn kleur, al zijn auto's zijn altijd grijs geweest, behalve dan de smart van m'n moeder die is volledig burberry bestickerd... maar toen ik hem vanavond sprak was ie er echt helemaal weg van, van die zwarte... en ik moest je echt nogmaals bedanken, de deuren gingen wagenwijd open.

Maar de vrouw beslist in het huis en die wou echt een zwarte pad, dus ja, dan krijg je hem...
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

15 jul 2009, 20:37

Oh ja, en wat foto's ter info hoe hij qua kleurstelling gaat worden, geleend van een verkoopwebsite:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jul 2009, 20:45

Mooie ride. Een van mijn favorites! 8)

Hopelijk zit het stuur bij die van je pa wel aan de linkerkant :mrgreen:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2009, 00:08

Superstrakke bak 8) 8) 8)

Enneuh wel foto's showen hiero hè :D En filmpjes, dat geluid is zooo dik! 8)
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2009, 08:22

WOOOW!! :shock: .. In real life zien dat ding :P . Brute wagen man!
Coen
Be Mini
Be Mini

16 jul 2009, 13:33

Gave bak zeg!! Jammer dat de 993 dan weg gaat. Heb je hier toevallig ook pics van? De 993 blijft toch dé Porsche hè?
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 jul 2009, 13:52

De 993 heeft hij in 1996 gekocht en in 2004 verkocht aan een vriend van hem. Nu zegt iedereen tegen hem dat ie stom is geweest, was de enige echte Porsche, nog luchtgekoeld, het huis trilde op zijn grondvesten als hij hem startte in de garage (>)), maar hij vond hem gewoon gedateerd worden (vond ie al bij aankoop, haha) en reed er bijna niet meer in. Hij verkocht hem toen voor 44k (en toen was ie al blij met de restwaarde) maar nu staan ze al voor 60k. Die dingen worden alleen nog maar meer waard. Dat ding wordt echt een klassieker, zeker de 4S.

Ik zal als ik thuis ben ff een pica zoeken. Het is was een zilvergrijze, zwart leder, extra uitgebouwde wielkasten en spacers erop en die kenmerkende rode doorlopende streep op de kont. Ook echt een dikke pad, nu maar iets anders...

Hij levert nu trouwens een één jaar oude Saab Cabrio 2.0T met Hirsch tuning in. Best een leuke auto, maar niet fijn met zoveel pk op de voorwielen (niet mini hè)... haha
MaVaEe
Koeien-teller

16 jul 2009, 13:53

Als mijn pa nou ook een keer zoiets zou doen! :mrgreen:
Afbeelding
Coen
Be Mini
Be Mini

16 jul 2009, 14:14

jstuyts schreef:De 993 heeft hij in 1996 gekocht en in 2004 verkocht aan een vriend van hem. Nu zegt iedereen tegen hem dat ie stom is geweest, was de enige echte Porsche, nog luchtgekoeld, het huis trilde op zijn grondvesten als hij hem startte in de garage (>)), maar hij vond hem gewoon gedateerd worden (vond ie al bij aankoop, haha) en reed er bijna niet meer in. Hij verkocht hem toen voor 44k (en toen was ie al blij met de restwaarde) maar nu staan ze al voor 60k. Die dingen worden alleen nog maar meer waard. Dat ding wordt echt een klassieker, zeker de 4S.
Inderdaad, de enige echte Porsche :D Een 996 is soms gewoon een stuk goedkoper, maarja wat wil je met die onbetrouwbare 3.4 motor erin. De 993 is van buiten juist niet gedateerd vind ik, hij kan nog goed mee alleen het interieur is wel behoorlijk gedateerd.
jstuyts schreef: Hij levert nu trouwens een één jaar oude Saab Cabrio 2.0T met Hirsch tuning in. Best een leuke auto, maar niet fijn met zoveel pk op de voorwielen (niet mini hè)... haha
Saab... jullie hebben wel smaak! :lol:
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 jul 2009, 14:29

Coen schreef: Inderdaad, de enige echte Porsche :D Een 996 is soms gewoon een stuk goedkoper, maarja wat wil je met die onbetrouwbare 3.4 motor erin. De 993 is van buiten juist niet gedateerd vind ik, hij kan nog goed mee alleen het interieur is wel behoorlijk
gedateerd.
Idd, de buitenkant is nog prima te hebben, alleen het interieur is een drama, dat vond ie al toen hij hem kocht, maar daar kon hij zich overheen zetten omdat het apparaat zo goed reed.
Coen schreef: Saab... jullie hebben wel smaak! :lol:
Meen je dat nou echt?
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 jul 2009, 14:52

Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering !!!!!

Das pas un auto !!
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 jul 2009, 15:06

Ik hoor net van m'n pa dat ie waarschijnlijk toch al eind volgende week wordt geleverd, maar dan niet bij Forepark maar bij Audi in Eindhoven... Dan leveren we de Saab in Forepark af en rijden we met de verkoper van Audi mee naar Eindhoven voor de aflevering... Heb je direct een leuk stukje om te rijden :D

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”