Lorr'Sss New ride! (Beek pg6)
- Lorr
- Mod virus alert!
Bericht

Zal nog eens naar de dealer moeten vorige keer was hun excuus dat er te weinig olie in zat
, ik controleer het oliepijl elke maand!
Ja het landschap was daar echt heel mooi...ik zou zeggen een reden om nog eens te gaanjbcola schreef:Mooie foto's van Engeland!
Ben jaloers, had zelf ook héél graag het mooie landschap wat meer ontdekt daar maar we hebben er jammer genoeg geen tijd voor gemaakt

als ik tijd heb zal ik een filmpje maken maar mijn S begint meer en meer op een diesel te lijken met dat getik en geratelOla, mooie filter! Niet eerder gezien. Ziet er iig toch vrij effectief uit hoor... Ben ook wel benieuwd naar het geluid

Zal nog eens naar de dealer moeten vorige keer was hun excuus dat er te weinig olie in zat

- Lorr
- Mod virus alert!
Bericht
Thanks 
http://www.gtspec.com/index.php?nav=pro ... 97&cat=155

haha ik zien het ook maar dit is geen foto van mij!Mitchell schreef:Volgens mij ookpeter schreef:Zitten de moeren van de strutbrace niet verkeerd om?
Volgens mij hoort het opstaande kantje in de strutbrace te vallen....![]()
Wel een dikke bak man! Leuke mods!
http://www.gtspec.com/index.php?nav=pro ... 97&cat=155
- Lorr
- Mod virus alert!
Bericht
Eindelijk.....nieuwe velgen....en wat zijn ze mooi! 
Voor een mooie prijs de Rota's overgekocht van JBCola
enkele foto's

Blinken doen ze zeker!
Voor mij part is exterior van mij mini af! (buiten heel kleine details zoals de pinkers etc)
Nu maar wat sparen voor software aanpassing
Grtjes,
Lorr

Voor een mooie prijs de Rota's overgekocht van JBCola

enkele foto's

Blinken doen ze zeker!
Voor mij part is exterior van mij mini af! (buiten heel kleine details zoals de pinkers etc)
Nu maar wat sparen voor software aanpassing

Grtjes,
Lorr
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Jaaaaaaaaaa, prachtig autootje hoor. JCW stage1 kitje er op en je hebt een droomauto. Daar kan je iedereen mee onder ogen komen.
Hopelijk word je niet te vaak aangehouden door de politie.
Hopelijk word je niet te vaak aangehouden door de politie.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors