Bonjour!

Stel je hier even voor.
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Bonjour!

18 jul 2009, 15:22

Een goedemiddag MINIfans!

Even voorstellen hoort er ook bij;
Ik ben Davy, net 24 geworden en sinds begin deze week EINDELIJK eigenaar van mijn MINI :)

Sinds ik zo'n beetje auto's kon herkennen was ik al gek op MINI's, het zal wel in de genen zitten daar mijn ma vroeger twee Mini-tjes heeft gereden. Vanaf the Italian Job was ik dan echt verkocht.. er moest en zou ooit eens een MINI komen!
Maar goed, je bent dan een jaar of 16, studeert nog, geen cent te makken, en een stel ouders die vinden dat sparen voor later belangrijk is. Uiteindelijk na een paar jaar een Polo-tje gekocht omdat die wel erg interessant was qua prijs, verzekering en onderhoud. Jaartje of 3 plezier van gehad, maar omdat ik dit jaar enkele financiele meevallers heb gehad heb ik de vorige week de knoop doorgehakt toen ik mijn MINI op i-net zag staan. Dat ging hem worden!

Wat telefoontjes gepleegd, gaan kijken, en op slag verliefd geworden.. Het gaat om een Mini Cooper R50 uit 2001 met 55000 km's op de klok, netjes onderhouden en van origine Frans! Begin dit jaar ingevoerd dus ik heb lekker een nieuwe nummerplaat :) Chili Red, met een wit dakje, spiegelkapjes, bonnet stripes en 15 inch velgjes. Half leer van binnen met rood stof.

Dan direct begonnen mijn eigen autoradio in de mini te klussen, mijn JVC KDR801 omdat die wel een reeks handige functies in huis had.. (Bluetooth, Ipod, Kleurdisplay en USB) wat het wel leuk maakt om mijn iPhone te koppelen aan dit kitje.

Uiteraard heb ik nog heel wat wensjes.. Ik heb al een afspraak staan met cooperke S om zijn Koya 18"s over te nemen en die klus ik onder mijn mini. Omdat ze wat stoeprandschade hebben, gaan die in de winter herlakt worden in het wit, wat denk ik wel een mooi resultaat gaat geven. Daarnaast wil ik hem graag naar Beek brengen voor de chiptuning uit te laten voeren en zal er een open luchtfilter op gaan, ik denk zelf aan een BMC. Ik weet alleen niet welk typenummer ik hiervoor moet hebben (als er iemand is die in de buurt van Aalst woont en bekend is bij Heinz.. je mag me altijd even PM-en om dat ding op te sturen naar mij :D)

Motortechnisch wil ik er verder niet veel aan doen, hooguit nog een keer een Milltek Catback eronder, maar dan zit ik te denken aan dubbele centerpipes, en dat zal met de Milltek wat lastig worden, enfin, iets voor later. Denso Iridium sparkplugs en Splitfire leads, een Strutbrace onder de kap staat ook mijn lijstje en nog wat zaken voor aan de buiten kant. Hetzelfde dakspoilertje als BigD erop heeft staan (ben ik wel van gecharmeerd), witte knipperlichtjes en achterlichtunits, een cooper S tankdop (waar haal ik die vanaf..?), een M7 antenne en dan ben ik een heel eind op weg denk ik :)

Ik zal binnenkort fototjes knippen en die in het topic Show Your Ride plaatsen!

Groeten!
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2009, 16:20

Welkom en succes met mods!! Leuk lijstje 8)

marss
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2009, 16:25

Welkom hier op het forum en veel plezier hier :D:D
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

18 jul 2009, 16:31

Olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D veel plezier hier en met de mini (mooiste kleur ever) :mrgreen: en je wilt er genoeg aan doen zie ik 8) miss tot meets

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Bonjour!

18 jul 2009, 18:45

Welkom hier, Davy! Kom maar op met die foto's... :D
Daveke schreef:hooguit nog een keer een Milltek Catback eronder, maar dan zit ik te denken aan dubbele centerpipes, en dat zal met de Milltek wat lastig worden, enfin, iets voor later.
Ik ben wel benieuwd wat voor moeilijkheden je hierbij ziet... Of je moet het 'lastig' vinden dat je bumper aangepast moet worden?
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Witte1
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

19 jul 2009, 17:13

hallo davy welkom veel plezier en tot meets gr remond :P
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jul 2009, 20:23

Welkom! :D

We love pictures, dus laat die maar doorkomen :lol: :wink:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jul 2009, 22:50

Mogge Davy!! :D
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jul 2009, 00:38

Welkom hier & veel NewMini plezier !!
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

20 jul 2009, 07:49

Welkom :))
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 jul 2009, 12:17

Dank u mensen!

Morgen ga ik de velgen halen van cooperke S, direct monteren en dan zal ik even wat fotootjes schieten voor jullie ;)

Terug naar “Who are U?”